پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۷

حجت‌الاسلام روحانی سه عضو شورای عالی آموزش و پرورش را منصوب کرد

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 703876
رئیس جمهور در حکمی سه عضو شورای عالی آموزش و پرورش را برای یک دوره ۴ ساله منصوب کرد.
انتصاب ۳ عضو شورای‌عالی‌ آموزش‌ و پرورش‌
به گزارش جهان نيوز، رئیس جمهور در حکمی خانم سیما فردوسی و آقایان علی‌اصغر فانی و محمود مهرمحمدی را برای یک دوره ۴ ساله به عنوان «عضو شورای عالی آموزش و پرورش» منصوب کرد.

متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر علی‌اصغر فانی
جناب آقای دکتر محمود مهرمحمدی
سرکار خانم دکتر سیما فردوسی
با استناد به بند الف ماده ۸ و بند ۱۳ ماده ۹ و در اجرای ماده ۱۱ لایحه قانونی تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش مصوب سال ۱۳۵۸ (اصلاحی مورخ ۱۳۸۱.۷.۲۹ مجلس شورای اسلامی) و با عنایت به معرفی وزرای محترم آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری به موجب این حکم برای مدت ۴ سال به عنوان «عضو شورای عالی آموزش و پرورش» منصوب می‌شوید.

توفیق شما و سایر اعضای محترم شورا را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.»

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی از ابتدا دربرابر آمریکا کوتاهی کرده است.
...!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وقتی مایک پمپئو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر خارجه آمریکا جنایتکار شماره یک اعلام می کند اعزام نیرو به ریاض به خاطر ایران است! وزیر خارجه آمریکا مدعی است دلیل اعزام نظامیان و تجهیزات بیشتر به عربستان سعودی برای افزایش توانایی آنها در برابر تهاجم ایران است و رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت می کنند آیا باز هم آقایان باید منتقدان خوشبینی به غرب را ترسو و بزدل بنامند؟
Iran, Islamic Republic of
آقای حسن روحانی باید به مردم ایران توضیح و پاسخ بدهد برجام که یک سند بین المللی بوده است تاکنون هیچ سود و فایده برای مردم ایران و کشور داشته است.
تاکنون فقط درکشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و مردم ایران را گرفتار کرده است.
Iran, Islamic Republic of
آقای حسن روحانی باید به مردم ایران توضیح و پاسخ بدهد برجام که یک سند بین المللی بوده است تاکنون چه سود و فایده برای مردم ایران و کشور داشته است. تاکنون فقط درکشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و مردم ایران را گرفتار کرده است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون درسراسرمنطقه خاورمیانه آدم می کند مایک پمپئو بی ادب وزیرامور خارجه آمریکا جنایتکار شماره یک دنبال محکوم کردن ایران است ...!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد می‌شود در فضای داخل بیمارستان‌های کشور محل‌هایی برای اسکان موقت و استراحت همراهان بیمار در نظر گرفته شود تا در داخل پارک و کنار خیابان‌ سرگردان نشوند.
Iran, Islamic Republic of
فقط یک شبکه از رسانه‌ ملی به نام شبکه پویا خاص خردسالان زیر 7 سال کشور برنامه پخش می‌کند که فقط برای 6 ساعت تولید برنامه دارد در حالی که این قشر از جامعه از صبح تا شب نیاز به آموزش و سرگرمی مناسب دارند. ضرورت دارد مسئولان صدا و سیما در این مورد سرمایه‌گذاری ویژه بکنند.
Iran, Islamic Republic of
قبلا مطابق باحقوق شهری مکان‌هایی برای سرویس بهداشتی عمومی در هر شهر مشخص شده بود ولی شهرداری به خاطر درآمدزایی اقدام به فروش مکان این خدمات برای کاربری‌های دیگر کرده است. در نتیجه مسافران سرگردان هستند. امیدواریم رسیدگی شود.
Iran, Islamic Republic of
یک بازنشسته هستم که از بانک رفاه، کارت خریدی به نام کارا کارت گرفتم تا بتوانم از فروشگاه‌های رفاه مایحتاج خانواده‌ام را تهیه کنم اما به هر فروشگاه رفاه که می‌روم از دادن جنس خودداری می‌کنند و مدعی‌اند دستور داده شده دیگر چنین خدماتی را ارائه ندهیم!
Iran, Islamic Republic of
دولت برای واردات لوازم‌التحریر ارز 4200 تومانی اختصاص داد عده‌ای سودجو به رغم گرفتن این ارز نوشت‌افزار را با قیمت‌های گزاف عرضه می‌کنند. مسئولین اگر دلسوز به حال کشور بودند از تولید حمایت می‌کردند و جلوی سودجویی این عده زالو‌صفت را می‌گرفتند.
Iran, Islamic Republic of
حذف نام شهدا از خیابان‌ها و کوچه‌های کشور یک برنامه‌ سازماندهی شده بود و الا چرا باید این طرح شوم همزمان در چند شهر عملی شود و هیچ مسئولی جلوگیری نکند تا اینکه با مخالفت مردم روبه‌رو شده، عقب بنشینند و شهر را از بنر تصاویر شهدا پر کنند؟!
Iran, Islamic Republic of
در ایام اربعین برخی شرکت‌ها خارج از ترمینال و بدون هیچ ضابطه‌ای با انتشار چند شماره تلفن به فروش خارج از روال بلیط با قیمت‌‌های بالاتر اقدام می‌کنند. امسال لازم است با این متخلفان برخورد شود.
Iran, Islamic Republic of
از نیروی انتظامی درخواست می‌شود که اعتبار گذرنامه‌ها را از 5 سال که عملا به 4 سال تقلیل می‌یابد به 10 سال یا دست‌کم 8 سال افزایش دهد تا در ایام اربعین با این حجم مراجعات مواجه نشود.
Iran, Islamic Republic of
۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۳
آماده مذاکره مستقیم با عربستان هستیم/ چاره‌ای جز گفت‌وگو با یکدیگر نداریم
وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با تلویزیون تی‌آرتی اظهار کرد که ایران همیشه آماده مذاکره مستقیم با عربستان سعودی است.

محمد جواد ظریف ناتوان وزیر امور خارجه کشورمان باید توضیح و پاسخ بدهد چرا تاکنون فاجعه منا را پیگیری نمی کند و نکرده است.