کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهدای یمنی که همنام و همراه امام خمینی(ره) هستند

شهید یمنی که در فضای مجازی معروف شده، کیست؟/ درباره شهید «خمینی» یمن چه می دانید؟! +فیلم

20 مهر 1398 ساعت 12:42

ویدئو ذیل مربوط به یکی از شهدای یمن است که چند هفته قبل در بیستم شهریور ماه به شهادت رسید. اما نکته ای که باعث شد جریان رسانه‌ای ائتلاف عبری-غربی-عربی اهتمام خاصی به خبر شهادت ایشان بورزد، نام این شهید بود: «شهید خمینی»!


گروه فرهنگی جهان نیوز: ویدئو ذیل مربوط به یکی از شهدای یمن است که چند هفته قبل  در بیستم شهریور ماه به شهادت رسید. اما نکته ای که باعث شد جریان رسانه‌ای ائتلاف عبری-غربی-عربی اهتمام خاصی به خبر شهادت ایشان بورزد، نام این شهید بود: «شهید خمینی»! برخی برش های کوتاه از عمر کم کمیت، اما پُر کیفیت «شهید خمینی» در ویدئو فوق آمده است. عجیب تر آن که «شهید خمینی»، برادر دو شهید بوده و پدرشان «حسین» نیز، شهید شده اند.

در بخشی از ویدئوی کوتاه ذیل، در خط مقدم پیکار زیر سایه هلی کوپتر پیشرفته آپاچی جبهه شیطان، با آن همه تجهیزات و تسلیحات، «شهید خمینی» در حالی که با ابتدایی ترین امکانات مادی استوار ایستاده، بدون ذره ای لرزش و ترس، با صدایی رسا می گوید: «این هم آپاچی!!! ولی ابدا ترسی در ما ایجاد نخواهد کرد!!... زیرا ما با خدا هستیم و آنها با ترامپ هستند؛ آنها با شیطان هستند...». در همین حال، گوشه ای از رفتار کریمانه وی با اسرای جبهه یزیدی عبری-غربی-عربی نیز در ویدئو آمده است.
 

دانلود فیلم خمینی‌ ها را در جهاد‌و‌شهادت یمن ببینید


کد مطلب: 703846

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/703846/شهید-یمنی-فضای-مجازی-معروف-شده-کیست-درباره-خمینی-یمن-می-دانید-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com