جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۴
شهدای یمنی که همنام و همراه امام خمینی(ره) هستند

شهید یمنی که در فضای مجازی معروف شده، کیست؟/ درباره شهید «خمینی» یمن چه می دانید؟! +فیلم

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 703846
ویدئو ذیل مربوط به یکی از شهدای یمن است که چند هفته قبل در بیستم شهریور ماه به شهادت رسید. اما نکته ای که باعث شد جریان رسانه‌ای ائتلاف عبری-غربی-عربی اهتمام خاصی به خبر شهادت ایشان بورزد، نام این شهید بود: «شهید خمینی»!
شهید یمنی که در فضای مجازی معروف شده، کیست؟/ درباره شهید «خمینی» یمن چه می دانید؟! +فیلم
گروه فرهنگی جهان نيوز: ویدئو ذیل مربوط به یکی از شهدای یمن است که چند هفته قبل  در بیستم شهریور ماه به شهادت رسید. اما نکته ای که باعث شد جریان رسانه‌ای ائتلاف عبری-غربی-عربی اهتمام خاصی به خبر شهادت ایشان بورزد، نام این شهید بود: «شهید خمینی»! برخی برش های کوتاه از عمر کم کمیت، اما پُر کیفیت «شهید خمینی» در ویدئو فوق آمده است. عجیب تر آن که «شهید خمینی»، برادر دو شهید بوده و پدرشان «حسین» نیز، شهید شده اند.

در بخشی از ویدئوی کوتاه ذیل، در خط مقدم پیکار زیر سایه هلی کوپتر پیشرفته آپاچی جبهه شیطان، با آن همه تجهیزات و تسلیحات، «شهید خمینی» در حالی که با ابتدایی ترین امکانات مادی استوار ایستاده، بدون ذره ای لرزش و ترس، با صدایی رسا می گوید: «این هم آپاچی!!! ولی ابدا ترسی در ما ایجاد نخواهد کرد!!... زیرا ما با خدا هستیم و آنها با ترامپ هستند؛ آنها با شیطان هستند...». در همین حال، گوشه ای از رفتار کریمانه وی با اسرای جبهه یزیدی عبری-غربی-عربی نیز در ویدئو آمده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ظریف: آماده مذاکره مستقیم با عربستان هستیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی و امارات ازسال 2015 تاکنون همراه با چند کشور دیگردریمن آدم می کشند، ریاض دنبال محکوم کردن ایران است ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
چقدر بد سليقه ايد ؟! چرا ترجمه اش نكرديد ؟!
اين شهدا تاريخ سازند
صلوات
Iran, Islamic Republic of
درود به روان پاک شهیدان. از صدر اسلام تا کنون