پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۷/۲۰

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 703845
قیمت سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۸ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۰۸ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۱هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.
قیمت طلا؛ ربع‌سکه یک‌میلیون و  ۲۳۹هزار تومان
به گزارش جهان نيوز، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با تغییر جزئی نسبت به روز کاری قبل، 4  میلیون و 8 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 3 میلیون و 994 هزار تومان معامله می‌شود.
 
در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2میلیون و 38 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 239 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 849 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18عیار هم 408 هزار و 600 تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1488 دلار معامله می‌شود.

فعالان بازار طلا و سکه معتقدند حباب قیمت سکه تمام و نیم‌سکه با توجه به نبود تقاضا در بازار، به صفر رسیده است؛ آن‌طور که محمد کشتی‌آرای می‌گوید: چند هفته‌ایست که تقاضایی برای خرید سکه در بازار وجود ندارد و هم‌اکنون این بازار در رکود شدید است.


منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *