پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷۴
ظریف:

آماده مذاکره مستقیم با عربستان هستیم/ چاره‌ای جز گفت‌وگو با یکدیگر نداریم

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب: 703789
وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با تلویزیون تی‌آرتی اظهار کرد که ایران همیشه آماده مذاکره مستقیم با عربستان سعودی است.
آماده مذاکره مستقیم با عربستان هستیم/ چاره‌ای جز گفت‌وگو با یکدیگر نداریم
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد ظریف، در گفت‌وگویی اختصاصی با تی‌آرتی که روز جمعه منتشر شده است، گفت: ما همیشه آماده مذاکره درباره تمامی مسائل با عربستان سعودی بوده‌ایم. عربستان همسایه ماست و قرار است تا ابد در کنار یکدیگر بمانیم. ما چاره‌ای جز گفت‌وگو با یکدیگر نداریم. ما می‌توانیم مستقیم یا از طریق میانجی‌گری با عربستان مذاکره کنیم. ما هرگز میانجی‌گری را رد نمی‌کنیم.
 
او افزود: ما هیمشه آماده مذاکره مستقیم با عربستان سعودی بوده‌ایم. رئیس‌جمهور حسن روحانی در نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ملل با درخواست از هر هشت کشور خاورمیانه برای پیوستن به طرح ائتلاف امید این مسئله را نشان داد. امیدواریم که این طرح ادامه یابد و با همسایگانمان بر سر این مسئله گفت‌وگو کنیم.

ظریف درباره سوریه گفت: شش سال پیش که من وزیر امور خارجه شدم، در ساحل رودخانه ایست با وزیر امور خارجه پیشین ترکیه، احمد داووداوغلو قدم زدم و طرحی را برای صلح ارائه کردم. من در طرحم خواهان آتش‌بس فوری، برقراری مذاکرات داخلی در سوریه و انتخابات شدم. حال نیز معتقدم به مذاکرات داخلی در سوریه و قانون اساسی در سوریه نیاز است. ما باید برای انتخابات آتی سوریه که در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود آماده شویم. به نظر من در وهله اول تبیین قانون اساسی سوریه حائز اهمیت است.

او در ادامه گفت: ما باید سعی کنیم که تنش‌ها را کاهش دهیم. ما با این که خواسته ترکیه مبنی بر برقراری امنیت را می‌پذیریم، باور داریم که امنیت با هجوم به سوریه حاصل نخواهد شد. گزینه‌های بهتری همانند توافق آدانا برای ترکیه وجود دارد. ما می‌توانیم کمک کنیم که دولت سوریه و ترکیه گردهم بیایند تا نیروهایشان بتوانند از مرزهایشان دفاع کنند. این گزینه بهتری برای ترکیه است.

وزیر امور خارجه با انتقاد از عدم پایبندی اروپا به توافقات هسته‌ایش گفت: از نظر من ایران می‌تواند بدون توافق هسته‌ای سر کند اما آیا اروپا نیز می‌تواند با این ادراک که شریک قابل اعتمادی در توافق نیست، سر کند؛ چراکه تمامی توافقاتی که قرار است با اروپا حاصل شود باید با آمریکا نیز عقد گردد؟ دولت آمریکا سایر جهان را مجبور کرده است که زورگویی‌های این کشور را بپذیرند. آیا اروپایی‌ها می‌توانند بپذیرند که سایر کشورها نیازی به عقد قرارداد با اروپا ندارند؟ چون کشورها اگر با آمریکا به توافق برسند، اروپا نیز تنها از توافق حاصله پیروی خواهد کرد. آمریکا هر کاری انجام دهد، اروپا توانایی تغییر آن را نخواهد داشت.

او در ادامه اظهار کرد: اگر منافع ملی کسی در حفظ توافق هسته‌ای باشد، آن شخص قطعا اروپا است و باید نشان دهد شریکی مستقل از آمریکا در توافقات بین‌المللی است.

محمدجواد ظریف همچنین با اشاره به تحریم‌های یکجانبه آمریکا گفت: آمریکا تحریم‌های سنگینی را علیه مردم ایران اعمال کرده است. ما اعمال تحریم‌ها را اعلان جنگ می‌دانیم. آمریکا جنگی را علیه ایران آغاز کرد. از فشار حداکثری همان تروریسم اقتصادی تعبیر می‌شود.

او تصریح کرد: وزیر امور خارجه، پمپئو، صریحا اعلام کرد که اگر ایران می‌خواهد مردمش غذا بخورند، باید از آمریکا پیروی کند. این جمله حتی تیتر پایگاه «نیوزویک» هم شد. حال شما در هر کتاب حقوقی که می‌خواهید، به دنبال معنای تروریسم بگردید یا حتی در گوگل جست‌وجو کنید. معنایش در همه جا می‌شود استفاده از زورگویی یا اعمال ستم علیه شهروندان عادی برای دستیابی به اهداف سیاسی.

همین که پمپئو گفته ایران برای غذا خوردن مردمش باید سیاست‌هایش را تغییر دهد، زورگویی محسوب می‌شود. این کار آمریکا اجبار و زورگویی علیه شهروندان عادی برای تغییر یک سیاست است. این معنای تروریسم است. حال چون این تروریسم شامل گرسنگی دادن می‌شود، جنایت جنگی نیز محسوب شده و وزیر امور خارجه پمپئو باید وکیل خوبی را برای خودش استخدام کند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
درگیری‌ در مناطق مرزی ترکیه و سوریه
در عملیات «چشمه صلح» در شرق فرات تاکنون ۲۷۷ تن کشته شده اند.
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۷/۱۹- ۱۶:۱۴
Iran, Islamic Republic of
حالا حمله به نفتکش را محکوم کن، ...
Iran, Islamic Republic of
....!!!!
United Arab Emirates
ترکیه ازسال 2011 تاکنون حامی گروه های تروریستی درسوریه است.
رفتار ترکیه درقبال سوریه سازنده نیست.
ترکیه سرد مدار تروریسم درسوریه وعراق است.
ترکیه شریک جنایات تروریست ها درسوریه است.
United Arab Emirates
بسیاری از داعشی‌ها سعودی هستند
United Arab Emirates
آمریکا نیرو به عربستان اعزام می‌کند
یک رسانه انگلیسی مدعی شده آمریکا در واکنش به حملات انجام شده علیه تأسیسات نفت عربستان سعودی قصد اعزام چند هزار نیروی نظامی به این کشور دارد.

تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
به نقل از فارس، به نوشته رویترز، واشنگتن اعلام کرده است که در پی حملات چند هفته پیش به تاسیسات نفتی آرامکوی سعودی، چند هزار نیروی اضافی به عربستان سعودی اعزام خواهد کرد.

یگان پهپادی ارتش یمن چندی قبل با ۱۰ فروند پهپاد تهاجمی به تأسیسات نفتی عربستان سعودی در شهر‌های «بقیق» و «خریص» حمله کرده که براثر آن، این تأسیسات آتش گرفت و بر اساس برآورد‌ها و گزارش‌های منتشر شده، نزدیک به نیمی از تولید نفت سعودی کاهش یافت.
United Arab Emirates
کشتار یمنی‌ها با هرکول فرانسوی
رئیس جمهور فرانسه در پی افشای ادامه فروش تسلیحات این کشور به ائتلاف سعودی در حمله به یمن، در اقدامی نمایشی از عربستان خواست از این سلاح ها در کشتار شهروندان بی گناه یمنی استفاده نکند.

تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
محمدعلی الحوثی نوشت: «تأکید رئیس‌جمهور فرانسه مبنی بر اینکه کشورش خواستار عدم استفاده از سلاح‌های فرانسوی در یمن شده، دور از واقعیت است. توپخانه «هرکول» ساخت فرانسه در طول مرز زمینی یمن استفاده می‌شود و تا کنون موجب آواره شدن بیش از نیم میلیون تن از ساکنان مناطق مرزی شده است.»

{$sepehr_media_240817_400_300}
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن است.
نیروهای تروریست آمریکایی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.
Iran, Islamic Republic of
آل سعود مرتکب جنایت جنگی علیه مردم یمن شده است/ ظریف هم به دنبال مذاکره با عربستان سعودی شرم آوراست.
Iran, Islamic Republic of
جنایات آل سعود در یمن که به بهانه دروغین حمایت از مردم این کشور همچنان ادامه دارد با سکوت و همدستی مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر روبرو شده است.
Iran, Islamic Republic of
عربستان در تله غربی‌ها گیر افتاده و هدف آن‌ها خدشه‌دار شدن چهره عربستان در جهان اسلام است.
ریزبین
Germany
پس جناب ظریف اعتراف میفرمائید که چاره ای ندارید !؟؟ ...
Iran, Islamic Republic of
از لحن ظریف همیشه فلاکت می بارد. اینا نمی تونن کشور مقتدر بسازند.
Iran, Islamic Republic of
عضو سنای آمریکا: دولت ترکیه حامی اصلی داعش است
Iran, Islamic Republic of
آل‌خلیفه مشغول اعدام فعالان سیاسی در دادگاه‌های فرمایشی است
یک سازمان حقوق بشری از جریان داشتن اعدام‌های بدون محاکمه عادلانه در بحرین پرده برداشته و گفته، قربانیان غالباً فعالان سیاسی اند.
Iran, Islamic Republic of
کاهش 2 میلیارد دلاری درآمد نفتی عربستان پس از حمله انصارالله به آرامکو
عربستان بیش از ۲ میلیارد دلار درآمد نفتی خود را پس از حمله انصارالله به آرامکو از دست داده است. جنگ با انصارالله نیز چیزی بالغ بر 800 میلیارد دلار بر اقتصاد سعودی تحمیل کرده است.
United Arab Emirates
درپاسخ به محمدجواد ظریف
محمدجواد ظریف در مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی شکست خورده است.
محمدجواد ظریف در برجام شکست خورده است.
محمدجواد ظریف باره جنگ درسوریه، عراق و منطقه هزاران بارمذاکره کرده است ولی شکست خورده است باز هم به دنبال مذاکره با عربستان سعودی جنایتکار شماره یک است.
عربستان سعودی مورد اعتماد ما نیست
ظریف باید رسما به اشتباه اعتماد به آمریکا و کشورهای اروپایی اعتراف کند وهم از مردم ایران عذرخواهی کند.
سیاست های نادرست، غلط و اشتباه ظریف مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی درمورد صلح آمیز هسته ای ایران بیش از 300 میلیارد دلار به هسته ای ایران، مردم ایران و کشور خسارت زد.
Iran, Islamic Republic of
ظریف وزیر خارجه ای که کارنامه منفی دارد و چیزی برای دفاع از خود و خسارت های وارده ندارد!!
United States
هر گلی که به سر مملکت زدی با مذاکره قبلی برای چند قرن کافیه. .
Denmark
حادثه منا زخم ی برپیکره جهان اسلام ،بعد شکست مذاکره با شیطان اکبر نوبت می رسد به شیطان منطقه و جهان اسلام ،...
Iran, Islamic Republic of
داعش را تركيه بوجود اورده و الان ميخواهد ده هزار زنداني داعشي را براي امتياز گيري از اروپا ازاد كند
Iran, Islamic Republic of
چقدر تعبیر نپخته از یک وزیر خارجه که می گوید : چاره ای ای جز گفتگو نداریم؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ظریف هزار بار با پول مظلوم مردم ایران در باره جنگ سوریه با سران کشورهای اروپایی، روسیه و ترکیه و... مذاکره کرده است هیچ فایده برای مردم ایران، کشور ... نداشته است
Iran, Islamic Republic of
گوشت 100 هزارتومان، نتیجه برجام پژو پارس 104 میلیون شد، سمند ال‌ایکس 71 میلیون تومان شد دولت روحانی هنوز از برکات برجام می گوید
Iran, Islamic Republic of
گوشت 100 هزارتومان، سمند ال‌ایکس 71 میلیون تومان شد دولت روحانی هنوز از برکات برجام می گوید
United States
ارزون شد؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
مذاکره و لغو تحریم در کار نبود
Iran, Islamic Republic of
جنایت‌های رژیم سعودی با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و اروپا علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
آنچه در سوریه در حال رخ دادن است، فقط یک جنایت جنگی نیست بلکه جنایت‌هایی بزرگ علیه بشریت است
99 درصد کشور ترکیه عامل اصلی جنگ درسوریه است.
ترکیه ازسال 2011 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه است.
ترکیه ازسال 2011 تاکنون عامل اصلی پیدایش و رشد تررویسم درسوریه است.
Iran, Islamic Republic of
انتقاد ازسکوت 9 ساله جامعه جهانی دربرابر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی سران ترکیه و ارتش تروریست ترکیه درجنگ سوریه شرم آوراست.
Iran, Islamic Republic of
همکاری با سران ترکیه، اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به مسلمانان و کشورهای اسلامی است.
سران ترکیه ازسال 2011 تاکنون مانند سران عربستان سعودی، امارات وبحرین ثابت کردند که دشمن درجه یک مظلومان، مسلمانان و کشورهای اسلامی هستند.
Iran, Islamic Republic of
دوستان عربستان ازسال 2011 تاکنون حامی داعش در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان هستند.
Iran, Islamic Republic of
ترکیه بسیارخطرناک تر ازداعش است.
ترکیه عامل اصلی رنج کودکان سوری است.
حامیان اصلی تروریسم، گرفتار تروریست های خود ساخت در ترکیه و شمال سوریه شده اند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و عربستان همراه با چند کشور دیگرازسال 2011 تاکنون درتاسیس و حمایت ازتروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان نقش دارند.
Iran, Islamic Republic of
ترکیه ثابت کرد که پ ک ک و تروریستی را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
پ ک ک و تروریستی سگ دست دنشانده کردهای، مسئولان و نمایندگان مجلس ترکیه هستند.
Iran, Islamic Republic of
به ترکیه توصیه می‌کنیم با آتش بازی نکند
Iran, Islamic Republic of
اردوغان: از روسیه عذرخواهی نمی‌کنیم ولی عذر خواهی کرد
Iran, Islamic Republic of
اردوغان از پشت به سوریه خنجر زد
رهبران سوریه باید بدانند اردوغان قابل اعتماد نیست
United Arab Emirates
1 - آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی ازسال 1359 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی، ناامنی درعراق، منطقه خاورمیانه و جهان هستند.
2 - آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی عامل اصلی جنگ درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند.
3 - آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند.
4 - تروریست های منطقه خاورمیانه، جهان، حامیانشان و سازمان های بین المللی برای ما یکی هستند.
درپاسخ به مایک پمپئو نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت وزیر خارجه آمریکا سگ دست نشانده آل سعود
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به مایک پمپئو نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت وزیر خارجه آمریکا سگ دست نشانده آل سعود
اعزام نیرو توسط وزیرخارجه آمریکا به ریاض به خاطر کمک، حمایت وپشتیبانی ازائتلاف متجاوز سعودی، القاعده، داعش وتروریست ها دریمن است!
آمریکا کشوری است که ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشوردیگر از تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و عربستان سعودی همراه با چند کشور دیگرازسال 2001 تاکنون درتاسیس و حمایت ازتروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان نقش دارند.
Iran, Islamic Republic of
عربستان چگونه ترامپ را به بازی گرفته است

واکنش مسلمانان سوئد به دست‌دادن شاه عربستان با همسر ترامپ

چرا اقدامات ترامپ در خاورمیانه، اشتباهی وحشتناک است

چراغ سبز ترامپ و کنفرانس ریاض به آل خلیفه

ترامپ و سعودی‌ها از یکدیگر چه می‌خواهند؟
Iran, Islamic Republic of
که نیروهای نظامی کشورهای خارجی باید از سوریه خارج شوند و تنها نیروهای نظامی که مجاز به ادامه حضور در سوریه هستند، نیروهای کشورهایی خواهند بود که به دعوت دولت سوریه وارد این کشور شده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 1357 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی ازگروهک تروریستی منافقین برای تغییرحکومت نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند ...
سید
Iran, Islamic Republic of
چرا عزت و اقتدار این مردم رو با این کلمات پای مال می کنید ....
Iran, Islamic Republic of
اگر ما در دنیا می توانیم افتخار کنیم که ایرانی هستیم و سرمان را بلند می کنیم که کسی نمی تواند به ما زور بگوید همه این ها به خاطر مردمی است که توانستند برای همه ما در داخل و خارج شرف بیافرینند. مردمی که در داخل ایران با تحمل فشارها و تحریم ها مردانه ایستادند (وزیر امور خارجه ایران در جمع ایرانیان مقیم سوئد) اونوقت این عزت و اقتدار رو می خوای جلوی پای عربستان سر ببری ؟ یا جلوی اون ولیعهد بی خردش زانو به زمین بزنی ؟
Iran, Islamic Republic of
هیچ وقت حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی از صدام را فراموش نخواهیم کرد
رزمنده ایرانی سالروز حملات شیمیایی هولناک صدام حسین علیه مردم سردشت را با انتشار پیامی در توییتر یادآور شد و گفت ما هیچ وقت حمایت آمریکا، غرب و برخی کشورهای عربی از صدام را فراموش نخواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
سعودی‌ها جنایتکار شماره یک باید پول دلالی سران بی ادب آمریکا را پرداخت کنند.
هم ظریف غلط می کند هم عربستان!‍
Iran, Islamic Republic of
ظریف: آماده مذاکره مستقیم با عربستان هستیم!
هم ظریف غلط می کند هم عربستان!‍
Iran, Islamic Republic of
مشکلات اقتصادی مردم ایران، کشور و... به خاطر سیاست های نادرست، غلط و اشتباه دولت روحانی بوده است.
مشکلات اقتصادی مردم ایران، کشور و... به خاطر سیاست های نادرست، غلط و اشتباه ظریف بوده است.
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با آمریکا، مذاکره با رژیم صهیونیستی است....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نیازی به مذاکره نیست تو که همیشه امتیاز دادی و عقب نشینی کردی ...
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و کشورهای اروپایی ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگردر سراسرمنطقه خاورمیانه وجهان آدم می کشند، غرب دنبال محکوم کردن ایران است ولی متاسفانه دولت روحانی، ظریف، عراقچی و برخی مسئولین ازسال 1392 تاکنون با سران بی ادب آمریکا و کشورهای اروپایی مذاکره، ملاقات، دیدار، گفت و گو و همه جانبه همکاری می کنند...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بسلامتی
Iran, Islamic Republic of
توافق به هرقیمتی حالا با عربستان!÷
Iran, Islamic Republic of
تجاوز ترکیه به سوریه، ترامپ به کردها شمال سوریه خیانت کرد | داعش مورد حمایت ترکیه و متحدانش مسئولیت انفجار در قامشلی را برعهده گرفت/ گشت زنی نیروهای آمریکایی در اطراف تل أبيض و رأس العین/ بیمارستان تل ابیض به دلیل فرار پرسنل بسته شد
Romania
اردوغان تروریست‌ها را از سوریه به لیبی منتقل خواهد کرد
که تجاوز ترکیه به شمال سوریه به فرار عناصر تروریستی داعش از زندان‌های این منطقه منجر می‌شود.
که اردوغان هزاران تروریست را به لیبی منتقل خواهد کرد و این خطری برای امنیت و صلح کل منطقه است.
Iran, Islamic Republic of
ما قاطعانه با سلاح های هسته‌ای آمریکا، کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی مخالف هستیم
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
اندکی غیرت و اقتدار دیپلماتیکم آرزوست !!
Iran, Islamic Republic of
هدف اردوغان از حمله به کردهای سوریه چیست؟ هدف اصلی اردوغان به‌دنبال غارت نفت و گاز شمال سوریه است، نه مبارزه با نروریسم، پ ک ک و داعش
United Arab Emirates
گفت و گو ظریف با سران بی ادب ترکیه ازسال 1392 تاکنون درمورد سوریه و منطقه چه سود فایده برای مردم ایران و کشور داشته است.
مردم مظلوم ایران هم باید هزینه ناتوانی ظریف را جبران کنند.
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
جنگ آخرین راهکار است هردوطرف جنگ ضرر میکنند ولی مذاکره بهترین راهه،چون هم دوستی میآورد هم آرامش،هرچند افرادی مثل آل سقود فهم این چیزها را ندارد
ایران مقتدر
Iran, Islamic Republic of
...«چاره ای جزگفتگونداریم»....؟؟؟!!!!!!!!!!!!
.
.
.
عربستان دربدترین وضعیف ترین موقعیت خودقرارگرفته وبرعکس ایران دراوج اقتداراست.
این چه ادبیاتی است..؟؟!!!!
امین
Iran, Islamic Republic of
بهترین کاری که میشه کرد توافق و مذاکره با عربستانه...
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
کی گفته تنها چاره گفتگو با عربستان؟!به عواقبش فکر کردید؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وقتی مایک پمپئو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر خارجه آمریکا جنایتکار شماره یک اعلام می کند اعزام نیرو به ریاض به خاطر ایران است! وزیر خارجه آمریکا مدعی است دلیل اعزام نظامیان و تجهیزات بیشتر به عربستان سعودی برای افزایش توانایی آنها در برابر تهاجم ایران است و رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت می کنند آیا باز هم آقایان باید منتقدان خوشبینی به غرب را ترسو و بزدل بنامند؟
سلام
Iran, Islamic Republic of
دلمون لک زده برا یک موضع محکم و استوار و انقلابی!!!!
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
اِ دکترجان شما تعریف تروریسم را هم بلد بودی و بروز نمیدادی؟
Iran, Islamic Republic of
ظریف: راه‌حل نگرانی‌های ترکیه حمله به سوریه نیست
حملات ترکیه به شمال سوریه ۱۵ کشته و ۴۱ زخمی برجا گذاشت
ترکیه پناهگاه احتمالی مخالفان سوریه
گروه های مخالف سوریه در ترکیه تشکیل جلسه دادند
Iran, Islamic Republic of
من که میگویم با امریکا تمومش کنیم برود کمتر این شاخه ان شاخه بپریم وقت تنگ است