جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیش‌بینی حضور ۵ میلیون زائر در اربعین امسال/ شکسته شدن آمار تردد زائران در مرز مهران + تصاویر

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 703763
رئیس ستاد اربعین استان ایلام‌ با بیان اینکه مرز مهران سنگین‌ترین شب عملیات تردد زائران اربعین را پشت سر گذاشت‌، ‌‌گفت: ‌حضور ۵ میلیون زائر در اربعین ۹۸ محقق می‌شود.
پیش‌بینی حضور ۵ میلیون زائر ایرانی در اربعین‌
به گزارش جهان نيوز، قاسم سلیمانی‌دشتکی صبح امروز در بیان آخرین وضعیت مرز مهران اظهار داشت: مرز مهران سنگین‌ترین شب عملیات تردد زائران اربعین را پشت سر گذاشت‌ و امروز وضعیت مرز مهران به رغم جمعیت انبوه در حالت عادی و تردد در آن روان است.

به گفته استاندار ایلام در شب و روز گذشته بیشترین حضور جمعیت در مرز مهران را شاهد بوده‌ایم و نزدیک به 284 هزار زائر کربلی معلی از این مرز تردد داشته‌اند.
 
"حضور جمعیت زائران کربلای معلی موجب شکستن پیک تردد در اربعین شد"
استاندار ایلام به برهم خوردن معادلات پیش‌بینی شده در اربعین 98 اشاره کرد و گفت: برآوردها به حضور 3 میلیون زائر بود اما استقبال و حضور خروشان زائران کربلای معلی این پیش‌بینی را برهم زده و آنچه قابل برداشت‌، حضور 5 میلیون زائر در اربعین 98 محقق می‌شود.

پیش‌بینی اقدامات بایسته برای بازگشت زائران در مرز مهران و همچنین آمادگی برای تردد روزانه 350 هزار زائر و تردد آن در مرز مهران از دیگر مسائل عنوانی قاسم سلیمانی دشتکی بود که برآن تاکید داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *