جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۵

جشنواره گل ملی‌پوشان مقابل کامبوج با ۱۴ گل

پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 703736
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی قطر و انتخابی جام ملت‌های آسیا مقابل کامبوج با ۱۴ گل به پیروزی رسید.
جشنواره گل ملی‌پوشان مقابل کامبوج با ۱۴ گل
به گزارش جهان نيوز، ایران، کامبوج، بحرین، عراق و هنگ کنگ 5 تیم حاضر در گروه سوم رقابت های جام جهانی 2022 قطر و مقدماتی 2023 چین هستند که حالا در هفته سوم ایران اولین دیدار خانگی اش را در ورزشگاه آزادی انجام می دهد.ایران در هفته اول بازی ها استراحت کرد و سپس در هفته دوم با 2 گل هنگ کنگ را در خانه اش شکست داد. در سوی دیگر کامبوجی ها از دو بازی قبلی خود یک تساوی مقابل هنگ کنگ و یک شکست یک بر صفر مقابل بحرین به دست آورده اند.

داور: پرنجال بنرجی
کمک اول: آسیت کومار سرکار
کمک دوم: تونی جوزف لویس
داور چهارم: سریکریشنا کویمباتور
ناظر داوری: خالد ناصر ال هینال از عمان
نماینده مسابقه: جرگال سوفباتار از مغولستان
 
ترکیب تیم ملی ایران
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و مهدی طارمی
سرمربی: مارک ویلموتس
 
ترکیب تیم ملی کامبوج
کئو سوکسلا،چنک منز،اوک سوان، سارا کریا، سوی ویسال، آورن چان پولین، کوچ سوکومپیک، سوس ساهانا، سات روسیب، مانی یودوم، کئو سوک پنگ
سرمربی:فلیکس دالاماس
 
 
شرح گل ها:
 
* گل اول ایران(احمد نوراللهی): در دقیقه 4 اشتباه مدافعان کامبوج باعث شد تا توپ به احمد نوراللهی برسد. او از پشت محوطه جریمه شوتی سر ضرب و زیبا را زد و گل اول ایران را به زیر طاق دروازه حریف فرستاد.

* گل دوم ایران(سردار آزمون): در دقیقه 11 محمد محبی مقابل دروازه کامبوج صاحب توپ شد اما ضربه اش توسط مدافعان کامبوج برگشت داده شد. در ادامه توپ زیر پای سردار آزمون افتاد و او با یک بغل پای خوب دومین گل ایران را به ثمر رساند.
 
* گل سوم ایران (محمد حسین کنعانی زادگان): در دقیقه 18 ارسال رامین رضاییان از سمت چپ خط دفاعی کامبوج با ضربه سر پرقدرت محمد حسین کنعانی زادگان به گل سوم بازی تبدیل شد.
 
* گل چهارم ایران (مهدی طارمی): در دقیقه 22 ضربه مهدی طارمی از داخل محوطه جریمه زده شد. ضربه او در حالی که به نظر نمی رسید در چارچوب باشد، با اشتباه مدافع کامبوج وارد دروازه شد.
 
گل پنجم ایران (سردار آزمون) :در دقیقه 35 ضربه احمد نوراللهی از داخل محوطه جریمه با اشتباه دروازه بان روبرو شد تا سردار آزمون که در یک قدمی دروازه بان پراشتباه حریف بود، با یک بغل پای ساده گل دوم خودش را در این بازی و گل پنجم بازی ثبت کند.

گل ششم ایران(کریم انصاری فرد): در پی خطای دوضرب دروازه بان تیم کامبوج داور در محوطه جریمه ضربه کاشته ای به سود ایران گرفت که این موقعیت با ضربه تماشایی کریم انصاری فرد به زیر طاق دروازه حریف در دقیقه 39 به ششمین گل ایران تبدیل شد.
 
گل هفتم ایران(سردار آزمون): در دقیقه 43 تلاش مهدی طارمی در تصاحب کردن یک توپ مرده در سمت چپ محوطه جریمه کامبوج با پاس به جلوی او همراه شد و دفع ناقص توپ توسط دروازه بان حریف با ضربه سردار آزمون بدل به سومین گل این مهاجم و هفتمین گل تیم ملی شد.

گل هشتم ایران (کریم انصاری فرد): پس از اینکه پنالتی کامبوج از دست رفت، در دقیقه 47 تیم ملی بار دیگر یک حمله را ترتیب داد و اینبار کریم انصاری فرد بود که گل دوم خودش را با خوسردی و یا یک بغل پای ساده با پای چپ از محوطه شش قدم ثبت کرد.


* گل نهم ایران ( مهدی طارمی): در دقیقه 54 پاس نرم انصاری فرد، مهدی طارمی را با دروازه بان کامبوج تک به تک کرد و این بازیکن توانست با یک ضربه چیپ گل دوم خودش و نهم تیم ملی را ثبت کند.

* گل دهم ایران ( کریم انصاری فرد): در دقیقه 61 بود که ارسال یک ضربه کرنر، پس از اینکه مرتضی پورعلی گنجی روی توپ تاثیر گذاشت در دهانه دروازه به انصاری فرد رسید تا شماره 10 تیم ملی با یک ضربه ساده دروازه کامبوج را برای دهمین مرتبه باز کند و خودش هم در این بازی سه گله شد.

گل یازدهم ایران (محمد محبی): در دقیقه 65 محمد محبی روی یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه کامبوج را باز کرد؛ گلی که در اولین بازی ملی اش ثبت شد  و اولین گل او در این دیدار هم بود.
 
گل دوازدهم ایران (محمد محبی): در دقیقه 67 اینیار یک ارسال از سمت راست خط دفاعی کامبوج به محبی رسید تا این بازیکن 21 ساله که در لیگ نیز با پیراهن سپاهان درخشیده بود، گل دوم ملی اش را دو دقیقه پس از ثبت اولین گلش رقم بزند.

* گل سیزدهم ایران ( مهرداد محمدی): محمدی در دقیقه 85 روی پاس بسیار خوب از مسعود شجاعی که به عمق انداخته شد، با حرکت تکنیکی در موقعیت تک به تک با گلر قرار گرفت و با شوتی محکم موفق شد گل سیزدهم شاگردان ویلموتس را ثبت کند.
 
* گل چهاردهم ایران ( کریم انصاری فرد): کریم انصاری فرد در دقیقه 89 روی پاس مهدی طارمی گل چهاردهم بازی را و گل چهارم خودش را ثبت کرد. این گل در شرایط تک به تک و با یک ضربه بغل پا از محوطه شش قدم رقم خورد تا انصاری فرد به اصطلاح در این مسابقه پوکر کرده باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
خب خانم ها هم رفتن ورزشگاه آیا اتفاقی افتاد ؟ یک مساله که به این راحتی قابل حل بود چرا اینهمه کشمکش؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
گلباران کردن یک تیم خیلی ضعیف هنر نیست.ولی بازم مبارکه
Iran, Islamic Republic of
...
Canada
خانم های عزیز هم رفتند استادیوم و هیچ مشکلی پیش نیامد!!!!!! . انشاله برای بازی های لیگ