شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۲۲۷
جهانگیری:

کارنامه دولت تدبیر و امید با سرفرازی و افتخار قابل دفاع است/ کارنامه این دولت با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست

پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 703722
معاون اول رئیس‌جمهور با مقایسه کارنامه دولت‌های یازدهم و دوازدهم با دوره‌های گذشته ریاست جمهوری گفت:کارنامه دولت تدبیر و امید چه در مقایسه با دولت‌های قبل و چه در مقایسه با کشورهای مشابه با سرافرازی و افتخار قابل دفاع است.
کارنامه دولت تدبیر و امید با سرفرازی و افتخار قابل دفاع است/ کارنامه این دولت با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست
به گزارش جهان نيوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح پنج شنبه در همایش سراسری و سومین مجمع عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور  با اشاره به جایگاه رسانه در جوامع مختلف اظهار کرد: در جامعه ما و همه جوامع رسانه جایگاه بسیار مهمی دارد و شکل‌گیری مسائل مربوط به مردم و همچنین افکار عمومی متکی به تلاش رسانه‌هاست.

دولت هیچ‌گاه نمی‌خواهد مطبوعات بلندگوی تبلیغاتی او باشند
وی با اشاره به بهره‌گیری دشمنان یک کشور از اهرم رسانه جهت تلقین القائاتی به مردم آن جامعه، گفت: گاهی رسانه‌های خارجی در شکل‌دهی افکار عمومی یک کشور نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارند. آن‌ها در شرایط معمول دوست دارند که سبک‌های مورد علاقه خود را به افکار عمومی کشورهای دیگر منتقل کنند، اما در شرایط غیرمعمول می‌توانند چالش‌های جدی با کشورها ایجاد کنند که از جمله این چالش‌ها ایجاد جنگ روانی در آن کشور است. به همین دلیل است که گفته می‌شود رسانه در سیاست‌گذاری، اجرای سیاست‌ها و پذیرش آنها توسط مردم نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

وی انتقاد از دستگاه‌های مختلف از سوی رسانه‌ها را از دیگر ویژگی‌های رسانه‌ها عنوان و اظهار کرد: رسانه با نقد سیاست‌ها و پرداختن به مسائل اصلی، به سیاست‌گذاران کمک می‌کنند که سیاست‌گذاری صحیح‌تری برای کشور انجام دهند به همین دلیل است که گفته می‌شود نقد یکی از سرمایه‌های عظیمی است که خداوند بدون هزینه و با همت عده‌ای در اختیار سیاست‌گذاران قرار می‌دهد.

معاون اول رییس جمهور با بیان این‌که «رسانه‌ها در اجرای سیاست‌های تدوینی برای کشور نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند»، ادامه داد: همراهی افکار عمومی با سیاست‌ها موضوعی تعیین‌کننده است و اجرای سیاست‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل شبکه‌های عظیم رسانه‌ای برای ایجاد تغییراتی جدی در یک جامعه، اظهار کرد: گاهی اوقات این شبکه‌ها معادلاتی را برای سیاست‌گذاران ایجاد می‌کنند و او را ناخواسته به اتخاذ تصمیمی سوق می‌دهند. رسانه‌های شجاع و آن‌ها که منافع ملت برای‌شان مهم است نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در کشور برعهده دارند برهمین اساس دولت از همه رسانه‌ها و مطبوعات حمایت می‌کند و تنها از آنها می‌خواهد که ترویج‌کننده اخلاق و انصاف در جامعه باشد.

وی با تاکید بر این‌که «دولت هیچ‌گاه نمی‌خواهد مطبوعات بلندگوی تبلیغاتی او باشند بلکه اتفاقا می‌خواهد که رسانه‌ها از او انتقاد کنند»، اظهار کرد: جامعه ما در شرایط فعلی به شدت به همگرایی، انسجام، همبستگی و اخلاق و انصاف نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:
جهانگیری نه از دلار ۴۲۰۰ تومانی حرفی می‌زند نه از انتخاب نجفی!
آقای جهانگیری اصراری به حضور شما نیست
آقای جهانگیری ظرف ۵ دقیقه بفرمایید کشور چه مشکلاتی دارد


جهانگیری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نقش رسانه‌ها در مبارزه با فساد در جامعه اظهار کرد: رسانه‌ها در بسیاری از حوزه‌ها برای حکومت‌ها و دولت‌ها سرمایه بزرگی محسوب می‌شوند. در مقطع فعلی که مساله مبارزه با فساد یکی از مسائل اصلی کشور است، رسانه‌ها می‌توانند زمینه‌ساز از بین بردن فساد باشند. همچنین نقش رسانه‌ها در مرحله‌ پیشگیری از وقوع فساد بسیار تعیین‌کننده است. یکی از راه‌هایی که می‌تواند در پیشگیری از فساد مفید باشد مطبوعات هستند و برهمین اساس نیز همه باید از آزادی رسانه‌ها حمایت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم سوده بودن فعالیت مطبوعات خاطرنشان کرد: باید از محدودیت، تعطیلی و زیان‌ده شدن رسانه‌ها و مطبوعات نگران باشیم؛ چراکه هیچ فعالیت زیان‌دهی امکان حیات ندارد. در همین زمینه باید تلاش کنیم رسانه‌ها و مطبوعات کشور از حالت زیان‌دهی خارج شود.

عده‌ای با انگیزه سیاسی در داخل به القای ناتوانی مسئولان در حل مشکلات دامن می‌زنند
وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان این‌که «کشور در شرایط اقتصادی خاصی قرار دارد»، ادامه داد: گاهی اوقات القائاتی درباره توانمندی کشور و دولت در حل مشکلات انجام می‌شود که به اعتقاد من بخش مهمی از آن در راستای جنگ روانی و از خارج از کشور شکل می‌گیرد؛ امروز تلاش وسیعی می‌شود تا گفته شود نظام و دولت جمهوری اسلامی ناکارآمد است و قادر به حل مشکلات کشور نیست. در داخل عده‌ای با انگیزه سیاسی به این موضوع دامن می‌زنند. زمانی که القائات ناتوانی مسئولان در حل مشکلات در جامعه پررنگ می‌شود، خود مسئول نیز ممکن است این ناتوانی را باور کند.

کارنامه دولت تدبیر و امید با سرفرازی و افتخار قابل دفاع است
معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این‌که «کارنامه جمهوری اسلامی ایران به ویژه در دولت تدبیر و امید چه در مقایسه با دولت‌های قبل و چه در مقایسه با کشورهای مشابه با سرفرازی و افتخار قابل دفاع است»، اظهار کرد: اگر در هر نقطه‌ای از بخش‌های اقتصادی کشور دست بگذاریم، کارنامه دولت تدبیر و امید با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.

وی با بیان این‌که «من در دولت‌های گذشته نیز مسئولیت‌هایی برعهده داشته‌ام»، خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۸۴ وقتی دولت آقای خاتمی به آقای احمدی‌نژاد تحویل داده شد تقریبا برداشتمان از میدان پارس جنوبی با قطری‌ها مشابه بود، اما در سال ۱۳۹۲ که آقای روحانی دولت را از آقای احمدی‌نژاد تحویل گرفت میزان برداشت قطر از یک میدان مشترک دو برابر ایران بود؛ در آن سال ایران حدود ۲۸۰ میلیون مترمکعب گاز برداشت می‌کرد، اما قطری‌ها نزدیک به ۵۵۰ میلیون مترمکعب برداشت می‌کردند. اگر این میزان اختلاف را به ازای هر مترمکعب در ۲۰ سنت ضرب کنیم متوجه می‌شویم که چند ده میلیارد دلار پول از جیب ملت ما به جیب دیگران رفته است.

وی با بیان این‌که «امروز ایران در مقایسه با قطر برداشت بیشتری از میادین مشترک گازی انجام می‌دهد»، اظهار کرد: ظرف شش سال اخیر در برداشت از میادین مشترک به جایی رسیده‌ایم که امروز حدود ۵۶۰ میلیون مترمکعب گاز از این میادین برداشت می‌کنیم و ان‌شاالله تا پایان سال این میزان به بالای ۶۰۰ میلیون مترمکعب می‌رسد.

جهانگیری ادامه داد: در میادین نفتی غرب کارون که عمدتا میادین مشترکی با کشور عراق است در سال ۱۳۹۲ روزانه ۷۰ هزار بشکه برداشت می‌کردیم اما امروز برداشت روزانه ما از این میدان نفتی ۳۵۰ هزار بشکه در روز است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به میزان گازرسانی در کشور و همچنین صادرات منابع نفتی و گازی طی سال‌های اخیر خاطر نشان کرد: این در حالی است که از شش سالی که از عمر دولت گذشته است چهار سال و نیم آن کشور در تحریم بوده و ما استفاده از منابع خارجی و فاینانس را نداشتیم، بلکه دستاوردهای حاصل شده تنها با تدابیری بوده که اندیشیده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کارنامه دولت تدبیر و امید با سرفرازی و افتخار قابل دفاع است!
.....
هرچی بگم از طنز ماجرا کم میشه!
Iran, Islamic Republic of
شاید مردم عادی ندونن اما من که هشت سال پارس جنوبی کار کردم موقع تحویل دولت به روحانی اکثر فازهای پارس جنوبی پیشرفتی بالای ۷۵ درصد داشتند و بعضی از فازها مثل ۱۵ و ۱۶ پیشرفت ۹۷ درصد، فاز عبارت بودند از ۲۲،۲۳،۲۴،۱۳،۱۵،۱۶،۱۸،۱۴ ستاره خلیج فارس هم که بند عباس، وقتی که اقای روحانی روی کار امدند، تمام پروژه ها به بهانه خزانه خالی تعطیل گشت، کمپی بود به نام ۱۲ هزار نفری امام علی، که به لطف اقای زنگنه که فرمودند پروژه ها رو به توتال خواهند داد، و اعتقادی به ایرانی ها ندارند،خب بلاخره بعد از ۷ سال شرگت خاتم گار رو پیش برد، ولی درست نیست از بی اطلاع مردم استفاده کرده و اینگونه واقعیات رو وارونه جلوه دهیم و به جای اینکه از گذشتگان تشکر شود که پروژه ها رو پیش بردند اینگونه القا گردد که انگار ۸ سال هیچکاری برای فازه ها انجام نشده و با امدن دولت جدید استارت گار از صفر زده شده و این موفقیت رو تماما به نام خود ثبت گنید، به نظرم خدایی هم هست بهتره منصف باشید.
Iran, Islamic Republic of
کارنامه دولت تدبیر و امید چه در مقایسه با دولت‌های قبل و چه در مقایسه با کشورهای مشابه به لحاظ تورم ، رکود ، بیکاری، وعده های تو خالی و عمل نشده ، کم شدن ارزش پاسپورت ، پایین آمدن ارزش پول ملی ، افزایش حاشیه نشینی و....اصلا قابل دفاع نیست.
Iran, Islamic Republic of
در جنگ اقتصادی و محاصره شدید اقتصادی هستیم
عجیب قومین این برادرا در دنیا بی نظیرن
Iran, Islamic Republic of
همنوایی برادران با دشمن در جنگ اقتصادی و ادعای بصیرت
همه کورند و نمی بینند دلار 12هزار توانم شده است
Iran, Islamic Republic of
مگه نمی بینید دلار 12هزار تومان شده است آیا این کافی نیست که به دولت نمره 20 بدهید؟!!! چقدر منتقدان بی انصافند که رکورد شکنی دلار در دولت روحانی را نمی بینند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دولت فعلی حقیقتا یک دولت رکورد شکن است، دولتی که از وعده ی دلار سه هزار و فتصد تومانی به عزای دلار نوزده هزار و سیصد و پنجاه تومانی و سپس جشن برای دلار یازده هزار و پانصد تومانی رسید.
Iran, Islamic Republic of
دولتی که در آن آینده ی هسته ای ایران منهدم شد، دولتی که در آن شش سال پیشرفت فضایی ایران به دلایل سیاسی متوقف شد تا ایران از امارات متحده و کشورهای در حال توسعه ی آفریقایی هم عقب بیفتد ....!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
خخ
Iran, Islamic Republic of
تورم 50 درصدی این دولت با هیچ دوره ای بجز تورم دولت هاشمی رفسنجانی قابل مقایسه نیست .
Iran, Islamic Republic of
دولتی که آن قدر در برابر عربستان بی کفایت رفتار کرد که آنان در ابتدا در فرودگاه به پسران ایرانی زایر مکه تعرض کردند، سکوت مرگ نمود، سپس جرثقیل را در سالروز یازده سپتامبر بر روی زایران ساقط نمودند، خفقان گرفت، سپس ایرانیان را در منا مانند گله ی گوسفند کشتار کردند، خفه شد، حتی حاضر به تحویل اجساد آنان هم نشدند، جلوی امیر کویت زانو زد، ایران را تهدید کردند، خود رهبر ایران قاطعانه وارد شد و آن ها هم مثل سگ ترسیده و تمکین کردند! دوباره سعودی شیخ شیعه را در عربستان شهید کرد، ، مردم به خیابان ریختند و با زمینه سازی پنهان خود دولت ایران به سفارت عربستان حمله شد، او...
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی و تحریم دشمنان هستیم و بر خلاف خواسته دشمنان این مرز و بوم بحمدالله مملکت روپا و ایستاده به جلو میرود و مشکلات طبیعی است
Iran, Islamic Republic of
در محاصره شدید و جنگ اقتصادی این اشکالات طبیعیه
حامی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد 2 میلیون مسکن مهر ساخت و صنایع هسته ای و موشکی و هوافضا و نانو و بیوتکنولوژی و سلول های بنیادی و فولاد و سیمان را توسعه داد و فازهای مختلف پارس جنوبی را به پیشرفت 80 درصدی رساند و رتبه علمی کشور را در منطقه و جهان ارتقاء داد و پرکارترین و خدوم ترین دولت بعد از انقلاب بود.
Iran, Islamic Republic of
هر کشوری به جای ما بود با این تحریم گسترده تا به حال نابود شده بود الحمدو لله مملکت با اقتدار به پیش میرود
Iran, Islamic Republic of
درست می گوید آقای معاون اول
کارنامه این دولت با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست....!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
معترض
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان و کارگزارانی ها آنچنان بلایی بر سر اقتصاد کشور و معیشت مردم آورده اند که همه برای انتخابات روزشماری می کنند و برخی هم بفکر فرار از کشور و مهاجرت هستن.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در شرایطی که کمر مردم از شدت فشار اقتصادی خم شده مگه فقط دولتی ها از حماسه های خیالی دولت تعریف کنن!!!
سعید۱۱۰
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رشد انگل و هرزه هاي اقتصادي از دست اوردهاي اصلاح طلبان است
Iran, Islamic Republic of
...
نادر
Iran, Islamic Republic of
.....
نادر
Iran, Islamic Republic of
جدی نگیرید حرفای کسی را که قرصاشو نشسته خورده !
حرفای این جهانخوار هزیانگویی بیش نیست!
علی
Iran, Islamic Republic of
با این رکود و مشکلات ، عجب قابل دفاع است
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
عجب رویی ؟
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
...
اکبر
Iran, Islamic Republic of
مشک آن است که خود ببوید
نه آنکه عطار بگوید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اصلا دولتی نیست...؟!!!
کاوشگر
Iran, Islamic Republic of
اگر کشور بدست افراد متخصص و متعهد اداره می شد اینهمه نابسامانی و مشکلات اقتصادی نداشتیم.
ب
Iran, Islamic Republic of
اگر شما از دولت ودختر مظلوم وزیر وپسر و ...‌‌. برادر .....‌‌و .......‌و دفاع نکنی کسی دیگر. را داری که ا ز این دولت مظلوم دفاع کنه؟؟
Iran, Islamic Republic of
کشور ترکیه متهم ردیف اول در جنگ سوریه و عراق است..
ترکیه حامی اصلی تروریسم در سوریه وعراق است.
Iran, Islamic Republic of
ترکیه ازسال 2011 تاکنون تبدیل به بهشت برای تروریست های داعش و تروریست های خارجی شده است.
Iran, Islamic Republic of
کارنامه این دولت درمذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی تاکنون کل دنیا را گرفتار کرده است.
Iran, Islamic Republic of
فرانسه حق مداخله در پرونده قضائی «فریبا عادل‌خواه» را ندارد
این اقدام دولت فرانسه به منزله مداخله در امور داخلی ایران است.
Iran, Islamic Republic of
فرانسه اولین كشور حامی علنی منافقین
زنان و کودکان قربانیان فرقه تروریستی منافقین
فرانسه ازسال 1357 تاکنون بهشت گروهک تروریستی منافقین بوده است.
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی از سال 1392 تاکنون پاسخگوی مردم ایران نیست.
Iran, Islamic Republic of
هر جای دنیا بود چی می شد؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دولت عراق به خاطر حضور نیروهای خارجی و به ویژه نیروهای تروریست آمریکایی مقصراست.
Iran, Islamic Republic of
ترامپ و دولت آمریکا مخالف صلح در افغانستان هستند.
ترامپ و دولت آمریکا مخالف صلح درعراق هستند.
ترامپ و دولت آمریکا مخالف صلح در سوریه هستند.
ترامپ و دولت آمریکا مخالف صلح در یمن هستند.
ترامپ و دولت آمریکا مخالف صلح در لیبی هستند
ترامپ و دولت آمریکا مخالف صلح در منطقه خاورمیانه هستند.
United Arab Emirates
...
بیننده
Iran, Islamic Republic of
...
شاکی
Iran, Islamic Republic of
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی !!!
Iran, Islamic Republic of
"اگر در هر نقطه‌ای از بخش‌های اقتصادی کشور دست بگذاریم، کارنامه دولت تدبیر و امید با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست."

البته این جمله را من هم به شدت با آن موافقم! می دانید از کدام نظر!
Iran, Islamic Republic of
معاون اول رئیس‌جمهور ازسال 1392 تاکنون پاسخگوی مشکلات اقتصادی مردم و کشور نبوده است.
Iran, Islamic Republic of
کدوم مشکل اصلا مشکلی هست مگه
Iran, Islamic Republic of
مذاکره و لغو تحریم در کار نبود.
هدف برجام اقتصادی نبود.
دولت روحانی خودش تاکنون نمی داند مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بابت چه بوده است بابت چه با آمریکا و کشورهای اروپایی مذاکره کرده است.
بیننده
Iran, Islamic Republic of
توهین آمیز بود؟ منصفانه گفتم اینگونه نیست. جهان نیوز شما هم؟!متاسفم
حميد
Iran, Islamic Republic of
آي دلار فله اي داريم
٤٢٠٠
بدو بابا ، نبود؟!!
Iran, Islamic Republic of
مذاکره و لغو تحریم در کار نبود.
هدف برجام اقتصادی نبود.
دولت روحانی خودش تاکنون نمی داند مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بابت چه بوده است بابت چه با آمریکا و کشورهای اروپایی مذاکره کرده است.
Iran, Islamic Republic of
حامیان دیروز صدام دیکتاتور، امروز مدعی کاربرد سلاح شیمیایی درسوریه هستند....
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به آمریکا جنایتکاراگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید....
Iran, Islamic Republic of
ووو
Iran, Islamic Republic of
قرار بود با حل مسئله هسته ای تحریم ها غیرقانونی آمریکا علیه ایران برداشته شود اما کاخ سفید تحریم را بیشتر کرد...!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
۱۵۹ وعده اقتصادی دولت یازدهم که عملی نشد
Iran, Islamic Republic of
در حالی تحول ۱۰۰ روزه اقتصادی مهمترین وعده دولت یازدهم بود که در حال حاضر انتظارات اقتصادی مردم از دولت هنوز برآورده نشده و رکود،بیکاری و تورم شرایط دشواری را برای دولت روحانی گوشزد می‌کند.
۱۵۹ وعده اقتصادی دولت یازدهم که عملی نشد...
Iran, Islamic Republic of
گوشت 100 هزارتومان، نتیجه برجام پژو پارس 104 میلیون شد، سمند ال‌ایکس 71 میلیون تومان شد دولت روحانی هنوز از برکات برجام می گوید
Iran, Islamic Republic of
گوشت 100 هزارتومان، سمند ال‌ایکس 71 میلیون تومان شد دولت روحانی هنوز از برکات برجام می گوید
Iran, Islamic Republic of
هرگونه مذاکره با آمریکا بر سر برجام مردود است
هرگونه مذاکره با کشورهای اروپایی بر سر برجام مردود است.
Iran, Islamic Republic of
هرگونه مذاکره با آمریکا بر سر صلح آمیز هسته ای ایران مردود است
هرگونه مذاکره با کشورهای اروپایی بر سر صلح آمیزهسته ای ایران مردود است.
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی خودش تاکنون نمی داند مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بابت چه بوده است بابت چه با آمریکا و کشورهای اروپایی مذاکره کرده است....؟!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بمباران شیمیایی سردشت، سند آشکار جنایت مدعیان حقوق بشر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
قرار بود با حل مسئله هسته ای تحریم ها غیرقانونی آمریکا علیه ایران برداشته شود ...
Iran, Islamic Republic of
ظریف در صحن علنی مجلس:
سخنرانی ظریف درمجلس هیچ فایده برای مردم ایران و کشور ندارد.
مجید
Iran, Islamic Republic of
برای شما کا ملا موفقیت امیز بود اما مردم گرسنه مانده اند
Iran, Islamic Republic of
کارنامه این دولت عامل اصلی افزایش قیمت ها کالا های، اجناس و تولید داخلی بوده است مردم ایران را گرفتار کرده است.
Iran, Islamic Republic of
خدا نکنه هیچ دولتی مثل این دولت سر کار بیاد
Iran, Islamic Republic of
در تاریخ 97/10/2 مرغ در سراسرکشور به کیلویی 14 هزار تومان رسید. چرا مجلس اقدامی نمی‌کند؟ مرغ 5 هزار تومانی چرا باید سه برابر شود.
Iran, Islamic Republic of
قیمت لبنیات و... درسراسرکشوردرسال 97 به صورت غیر قانونی افزایش یافت.
دولت روحانی برای حل مشکلات اقتصادی مردم وکشور برنامه ندارد.
دراین مدت 6 سال هیچ کاری برای مردم وکشورنکرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
اجرا نشدن وعده مسولان اعتماد مردم را خدشه دار می کند.
اگر وعده های اجرا نشده و و یا نیمه تمام بماند، مردم به مدیران آینده نیز بی اعتماد می شوند.
Iran, Islamic Republic of
کسانی که بالای 10 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند هیچگونه مشکلات درکشورندارند فقط آنها که زیر10 میلیون تومان دریافت می کنند مشکلات دارند.
..
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
مردم توان خرید مسکن ندارند/کمبود ساخت و ساز و خلاء قانونی مالیاتی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
مدیران دولت روحانی باید از مردم ایران عذرخواهی کنند.
Iran, Islamic Republic of
قیمت مرغ به 16 هزار و 800 تومان رسید متاسفانه دولت روحانی بی خیال است
تورم به 90 درصد رسیده اما دولت روحانی بی خیال است.
درحالی حاضر تورم درکشور به 90 درصد رسیده متاسفانه دولت برای کنتیر تورم هیچ برنامه ای ندارد.
Iran, Islamic Republic of
...
Netherlands
خود گویی و خود خندی
علی م
Iran, Islamic Republic of
الحق خوب پدراقتصادو درآوردند.کمراقتصاد نه تنها رگ به رگ که شکسته شد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فلاحت‌پیشه: کارنامه اقتصادی دولت به هیچ وجه قابل دفاع نیست
Iran, Islamic Republic of
کارنامه اقتصادی دولت روحانی قابل قبول نیست
Iran, Islamic Republic of
60 درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به کم‌کاری دولت است
Iran, Islamic Republic of
سرنوشت دولت روحانی چه خواهد شد؟
Iran, Islamic Republic of
...
بلبببزز
Iran, Islamic Republic of
...
للبببیی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
...
1
Iran, Islamic Republic of
...
ح ن
Iran, Islamic Republic of
بگو باورمیکنیم مگه تاحالاباورنکردیم ...
Iran, Islamic Republic of
همه دولتها همین می گفتند ولی نمی دانیم چرا وضع اقتصادی واداری مملکت اینطور است
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
نماینده آمریکا در سازمان ملل باید توضیح وپاسخ دهد
دونالد ترامپ بی ادب باید توضیح و پاسخ دهد
بیش از 999 تروریست از سال 2011 تا کنون چگونه وارد سوریه وعراق شدند؟ به سرکردگی آمریکا ازطریق ترکیه، اردن و فلسطین اشغالی درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
Romania
آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر جنایات رژیم صهیونیستی سرپوش بگذارد
مردم مظلوم فلسطین که در طول 70 سال گذشته دائماً در مبارزه و آوارگی بودهاند به خوبی میدانند که همچنان باید به مقاومت خود ادامه دهند و آمریکا جنایتکار نیز بداند که دیگر نمی تواند بر جنایات رژیم صهیونیستی و اشغال سرزمین فلسطین توسط این رژیم غاصب، سرپوش بگذارند.
Romania
ائتلاف آمریکا: در عراق و سوریه 841 غیرنظامی را کشتهایم!
ائتلاف آمریکا با ارائه گزارشی از تلفات عملیات در عراق و سوریه، به کشتار 841 غیرنظامی اعتراف کرد.
Iran, Islamic Republic of
عملکرد مدیران ارشد دولت روحانی عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم و کشور بوده است متاسفانه تاکنون از مردم ایران عذرخواهی نکردند.
نمایندگان مجلس هم تاکنون سکوت اختیارکرده اند؟
متاسفانه ازناتوانی دولت روحانی حمایت می کنند.
محسن پ
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
۸۰ درصد مشکلات کشور به دلیل سیاست های غلط دولت است نه تحریم
صد البته که بیش از ۸۰ درصد مشکلات ما نشأت گرفته از سیاستهای غلط دولت و عملکرد نادرست مدیران است.
دولت قصد عذرخواهی از مردم را ندارد؟
Iran, Islamic Republic of
چرا مدیران ناتوان دولت روحانی 19 ماه است هیچ واکنشی به نابسامانی‌های اوضاع اقتصادی کشور نمی‌دهند
Iran, Islamic Republic of
بارها مسئولان اعلام کردند که نان گران نشده و نمی‌شود ولی به یکباره با 60-70 درصد افزایش به بهانه یکسان‌سازی قیمت‌ها مواجه شدیم. مثلا تافتون پخت آزاد که 500 تومان به فروش می‌رفت به 800 تومان رسید و هر قرص نان لواش هم 300 تومان فروخته می‌شود. شجاعت داشته باشند و شفاف به مردم اعلام کنند.
Iran, Islamic Republic of
دولت اعلام کرد، قیمت آرد تغییری پیدا نکرده و افزایش قیمت نان به جهت افزایش پول آب و برق و گاز است. ولی هرچه حساب بکنیم قیمت نان نباید تا این حد افزایش داشته باشد.
Romania
...
حسن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنم روی این دولت با روی هیچ دولتی قابل مقایسه نیست
سعید
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
کدام قسمت از کارنامه قابل دفاع است.....
فرهاد
Denmark
دکتر جون چرا اصرار داری هرچند وقت یکبار با فرمایشات گهر بار تان نمک به زخم این مردم بزنی
Iran, Islamic Republic of
کدام قسمت از کارنامه این دولت روحانی قابل دفاع است ...
Iran, Islamic Republic of
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهورباید روزانه هزار بار از مردم ایران عذرخواهی کند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
یک مناظره در سیما کافی است
؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....!!!
Iran, Islamic Republic of
...!!!!!!
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
دلارام
Iran, Islamic Republic of
...
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
...
علی ۱۱۰
Iran, Islamic Republic of
...
احمد
Iran, Islamic Republic of
اگر این دولت در این 6 سال موفقیتی داشت نمی دانم ...!!!!1
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
با این دست فرمون برین جلو سال 1400 همه زیر خط فقرند
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
بنده طرفدار اصلاح طلبان هستم و سالهاست که سیاست های اصولگرایان و سایر جناحها را در ایران طی این چهل سال که از ریاست جمهوری آقای بنی صدر شروع شده زیر نظر دارم و واقعیت موضوع اینه که هیچکدام از این دولتها خوب عمل نکردن!!!!!! و جز فقر و گرانی و تورم روی دست مردم هیچ ثمری به جا نگذاشته اند!!!!! و فقط بین بد و بدتر کمی از هم فرق داشته اند،،،جهان نیوز امیدوارم این نظر رو منتشر کنه.
Iran, Islamic Republic of
مقصر اصلی خود ما مردم هستیم ...!!!
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....!!!
حسين
Germany
واقعا كارنامه ((درخشانى)) ...!!!
سارا
Germany
...
سرور
Iran, Islamic Republic of
...
معرفت
Russian Federation
...
سید
Iran, Islamic Republic of
خود گوئی و خود خندی، الحق که هنرمندی . ...
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری حالتون خوبه?
United Arab Emirates
کارنامه جهانگیری قابل دفاع نیست به خاطر دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون هیچ کاری برای مردم ایران، کشور و... نکرده است.
United States
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت روحانی تجاوز نظامی ارتش ترکیه به شمال سوریه را محکوم نکرد؟
Iran, Islamic Republic of
چرا محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه تجاوز نظامی ارتش ترکیه به شمال سوریه را محکوم نکرد؟
ملت اىران
Iran, Islamic Republic of
...
ملت اىران
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
روحانى ما بههىچوجه به عقب برنمیگردیم واقاى هاشمى راهت ادامه دارداگر مردم توان خرىد ومصرف هچ چیزى ندارند وازخانه نشینى به مستاجرى وازمستاجرى به کانکس نشىنى رسیده اندو....
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
فقط می شود همین را گفت/خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مهدی
Iran, Islamic Republic of
....
حجت جوادی شیرازی
Iran, Islamic Republic of
اینکه اسحاق گفته دولت امید قابل مقایسه با هیچ دوره ای نیست درست گفته اما...!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Turkey
...
Iran, Islamic Republic of
...
United States
...
Iran, Islamic Republic of
بله کارنامه درخشانی دارد ولی برای چه کسانی؟ کسانی که دلار 4200 گرفتن و 20000 کردن تو پاچه ملت یک شبه میلیاردر شدند
Argentina
عجب کارنامه ای!!!!تورم ۳۰۰ درصد شده، ارزش پول ملی ۹۰ درصد از دست رفته، قیمت مسکن و اجاره بها ۳۰۰ درصد گران شده، دستمزد مردم در قبال این تورم کمر شکن ۱۰ درصد افزایش یافته و از همه مهمتر اینکه قشر زیادی از جوانان به دلیل گرانی سرسام آور امکان ازدواج را ندارن و برای گرفتن وام ازدواج به ازدواج صوری روی آورده ان و گاری به نام پراید ۵۰ میلیون شده ...
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خودت هم خوب میدونی که این صحبت جهانگیری از هزار تا فحش هم بدتره، اونوقت چرا پاسخ ما رو که توهین هم نیست سانسور میکنی؟ متاسفم. لطفا ادای اخلاق رو در نیار.
Romania
درپاسخ به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور
دولت به‌ جای حمایت زیر پای کارگران را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به کارگران توسط دولت نمی‌شود...
Romania
درپاسخ به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور
درپاسخ به کارنامه این دولت
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون تنها به پولداران و سرمایه‌داران و سران کشورهای اروپایی کمک می‌کند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست. از برجامتون و رفع تحریمها و رونق اقتصادی و و دیگر وعده های واقعا قشنگتون بگیر تا سرسام قیمت ارز و سکه و مسکن و تعطیلی کارخانه و رونق تولیدتان و قس علیهذا واقعا فقط در دولت تدبیر و امید!!! هم تدبیر دیدیم هم امید واقعا دستتان درد نکنه تازه دوسال دیگه هم هستید!!!
Iran, Islamic Republic of
کارنامه این دولت تنها با پولداران و سرمایه‌داران بازی سیاسی کرده است.
کارنامه این دولت تنها با سران کشورهای اروپایی بازی سیاسی کرده است.
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
سیاست های نادرست وغط دولت روحانی به نفع دشمنان درجه یک، دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت بوده است‌ مانند رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، ترکیه و آمریکا جنایتکاربا تمام تروریسم بین المللی همکاری می کنند.
مردم ایران جنایت ها، خیانت های وتجاوزهای رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، ترکیه وآمریکا جنایتکاررا فراموش نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
توگفتی ما هم باور کردیم.اصلا کارنامه دولت دوازدهم قابل دفاع نیست.!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
United States
...
اوزون برون
Iran, Islamic Republic of
...
قاسم
Iran, Islamic Republic of
ازنظربدبختی های که برای ملت ارمغان آوردید باهیچ دولت ازاول انفلاب قابل مقایسه نیستید ...
United States
اینکه با هیچ دولتی قابل قیاس نیست رو درست میگه حتی از دولت احمدی نژاد هم بدتره.
Iran, Islamic Republic of
انفجار نفتکش ایرانی در نزدیکی بندر جده عربستان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت روحانی بوده است.
انفجار نفتکش ایرانی در نزدیکی بندر جده عربستان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ظریف بوده است.
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس نمی گوید دوغ من ترش است تو فقط در باره خسارت برجام به مردم بگو بابا
خاتمی
Iran, Islamic Republic of
بابا هیچ کس تا ابد زنده نخواهد ماند /...
Iran, Islamic Republic of
خود گویی و خود خندی....یک دهم عملکرداحمدی نژادهم نداشتید....
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
الله اکب...!!
جوادی
Iran, Islamic Republic of
بابا...!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
بیژن
Iran, Islamic Republic of
هه هه هه هه .....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کارنامه این دولت با هیچ دولتی در دنیا قابل مقایسه نیست .
کاملا فرمایش درست و غیر قابل انکاری است .
نه تنها با دولت های گذشته در ایران بلکه در کل جهان چرا ؟
چون بی عدالتی بیداد می کند .
جون تبعیض بیداد می کند .
چون دولتمردان آن به جای خدمت به مردم به کار نکرده خود مباهات می کنندو.....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
محمدعلی مالک
United Arab Emirates
جناب معاون
اونیکه با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست پر رویی گستاخانه مسئولین دولتی است که در مقابل حیا و نجابت مردم ، عذر نمی خواهند هیچ، پرروتر هم میشوند.
به والله سکوتمان به خاطر اهمیت وحدت و فرمایشات حضرت آقاست .
Iran, Islamic Republic of
بر باد رفتن هزار میلیارد تومان از ذخیره ارزی کشور توسط تیم اقتصادی دولت خسارت سنگینی به کشور است. هیچ دولتی به مردم خودش چنین خسارتی نزده است.
Iran, Islamic Republic of
شکی نباید کرد که قانون امتیاز خاص برای فرزندان اساتید دانشگاه‌ها، یک ظلم نابخشودنی و یک تبعیض مسلم است. مگر خون فرزندان اساتید رنگین‌تر از سایر اقشار مردم است؟
Iran, Islamic Republic of
دستگاه قضا پیگیری کند که پشت قضیه گرانی لوازم خانگی چه دست‌های پنهانی به سوداگری مشغولند؟
Iran, Islamic Republic of
نرخ نان در اصفهان نسبت به هفته قبل با افزایش روبرو شد! متولیان امر بفرمایند این افزایش‌ها در کنار افزایش‌های بهای برق، آب، گاز، کرایه‌ها و... چه تناسبی با افزایش حقوق کارگران و کارمندان دارد؟
Iran, Islamic Republic of
بیش از 5 ماه مانده به پایان سال 98 کار بخشی از دولتی‌ها شده اعلام افزایش 15 درصدی حقوق‌ها در 99 و افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین و... یعنی مردم را به اضطراب واداشتن و روی اعصابشان راه رفتن... واقعاً چه ضرورتی دارد؟
Iran, Islamic Republic of
آقایان که می‌گویند نان گران نمی‌شود چطور یک سنگک از اواخر سال 97 هزار تومانی ابتدا به 1300 و اکنون به 1800 تومان رسیده است؟
Iran, Islamic Republic of
مشک آن است که به بوید نه آنچه که عطار بگوید.رکرد گینس را در تمامی زمینهای منفی شکستید ..
Iran, Islamic Republic of
...
سرباز عدالتخواه رهبری
Iran, Islamic Republic of
ما راضی بودیم جنگ میشد ولی شما مدیر نمیشدی ...!!!!؟؟
علی محمدنصیری
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه جناب معاون درزمینه اقتصادی دولت دوم تدبیروامید کاملا بازنده شدید....
ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
واقعاکه«کارنامه ی این دولت باهیچ دوره ای قابل مقایسه نیست»...!!!!¡!!!!!!!
.
.
.
.حتی دوره ی قاجار...!!!
بصیر
Iran, Islamic Republic of
...
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
اقای جهانگیری وروحانی فقط ازبایدونبایدهاحرف میزنندولی نمیگویند که وظیفه دولت است که به بایدها عمل کندوازنبایدهابپرهیزد.اخه باحرف درمانی کارهاپیش میرود؟
کارنامه این دولت با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست!
گل گفتی
از با لارفتن نرخ دلار
از بالارفتن نرخ طلا
از بالارفتن نرخ سکه
از رکود وتورم اقتصادی
از ورشکستگی ها کارخانه ها
از خصوصی سازی های زیبا
از بی ارزشی پاسپورت ایرانی
از انعقاد قراردادهای بدون پشتوانه( برجام)
,.....
شانان
Iran, Islamic Republic of
...
نادر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای جهانگیری اگر راست میگویید با اقای احمدی نژاد مناظره کنید....
Iran, Islamic Republic of
خودت را آماده کن برای دفاع از کارنامه ارزی،،سکه ای،، حقوق های نجومی و قس الهذا
United Arab Emirates
...
احمد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....