سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲

کدام بزرگراه تهران بیشترین سوانح رانندگی را دارد؟

پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 703709
سردار رحیمی درباره وقوع بیشترین سوانح رانندگی در یکی از زبزرگراه‌های تهران توضیح داد.
کدام بزرگراه تهران بیشترین سوانح رانندگی را دارد؟
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منطقه ۲۶ پلیس راهنمایی و رانندگی زیر مجموعه پلیس بزرگراه و یکی از پاسگاه‌های چهارگانه پلیس بزرگراه است.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: ما در تهران حدود ۷۰۰ کیلومتر بزرگراه داریم که برای ما بسیار مهم هستند بتوانیم این بزرگراه‌ها و حوادث و سوانحی که در آن‌ها رخ می‌دهند را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته حدود ۶۰ درصد از تلفات رانندگی مربوط به بزرگراه‌های تهران است و ۴۰ درصد دیگر هم در سایر محور‌های مواصلاتی سطح شهر تهران رخ می‌دهند.

سردار رحیمی با اشاره به اهمیت پوشش بزرگراه‌های پایتخت گفت: بزرگراه آزادگان با ۱۶۵ کیلومتر طول رفت و آمد جزء بزرگراه‌هایی است که بیشترین حوادث و سوانح در آن اتفاق می‌افتد.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: تا قبل از این بزرگراه آزادگان توسط ۴ یا ۵ منطقه مدیریت می‌شد و نیاز بود که یک مدیریت یکپارچه بر آن حاکم باشد و بتواند از ابتدا تا انتهای بزرگراه آزادگان که حجم زیادی از بار‌های شمال، جنوب و غرب را به سایر نقاط مدیریت کند و همچنین این کمربندی بزرگ تهران را یک واحد منطقه راهنمایی و رانندگی بتواند مدیریت کند.

وی با بیان اینکه این منطقه با حداقل امکاناتی که امروز مشاهده کردید راه‌اندازی شد، گفت: حدود ۱۲۲ نفر از همکاران با ۲۸ دستگاه خودرو در طول مسیر رفت و برگشت این بزرگراه که ۱۶۵ کیلومتر است حضور دارند و مدیریت می‌کنند تا شاهد کاهش حوادث و سوانح رانندگی باشیم.

سردار رحیمی افزود: خدا را سپاس می‌گوییم که در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی توفیق پیدا کردیم تا این پلیس را در این منطقه برای امنیت و آرامش و انضباط ترافیکی در محور‌های بزرگراهی تهران افتتاح کنیم.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
...
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
سردار رحیمی عزیز
متأسفانه مشکل در راهور فراتر از این حرفهاست و مأمورینش علیرغم تلاش فراوان و بعضا ستودنی، به دلائل مختلف از جمله نداشتن انگیزه، نداشتن آموزش، نداشتن ابتکار عمل و...، جز در کمین موتورسوار بدون کلاه ایمنی و راننده بدون کمربند نشستن، هنر دیگری بروز نمیدهند و نه‌تنها خبری از نگه‌داشتن موتورسواران کلاه‌ایمنی به‌سر و ویراژده و مخل امنیت و خودروسواران کمربندبستهٔ مزاحم مردم نیست، بلکه از خالی نگه‌داشتن یک تقاطع عاجزند. به امید! تدبیر! موفق باشید.