پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

روایت‌ پاکستان از درخواست ترامپ برای‌ رایزنی‌ با ایران/ ترامپ دست به دامن پاکستان شد

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 703636
وزیر امور خارجه پاکستان گفت: ترامپ در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل خواهان کمک پاکستان برای تنش‌زدایی با ایران شد و عمران‌خان نیز در همین راستا رایزنی با مقامات ایران را آغاز کرد.
ترامپ دست به دامن پاکستان شد
به گزارش جهان نيوز، شاه‌ محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در گفت‌وگو با شبکه الجزیره با اشاره به ناکامی رئیس جمهور آمریکا برای دستیابی به راهکاری جهت حل اختلافات با ایران اظهار داشت: ترامپ به همین دلیل از نخست وزیر پاکستان درخواست کرد در این زمینه نقش‌آفرینی کند.

وی افزود: ترامپ در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خواهان کمک پاکستان برای تنش زدایی با ایران شد و عمران‌خان نیز در همین راستا رایزنی با مقامات ایران را آغاز کرد.

«عمران‌خان» پیش از این نیز در یک نشست خبری با اشاره به دیدار خود با رئیس جمهور آمریکا گفته بود: ترامپ از من خواسته که موضوع تنش زدایی در منطقه را در دیدار با رئیس جمهور ایران مطرح کنم.

وی افزود: پیش از این نیز «بن سلمان» از من خواسته بود درباره تنش زدایی بین تهران و ریاض رایزنی و میانجیگری نمایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک متهم ردیف اول در جنگ منطقه خاورمیانه و جهان است
آمریکا جنایتکار شماره یک حامی اصلی تروریسم در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان است.
Romania
غربی ها جنایتکار شماره یک چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی جنایتکارشماره یک که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟