پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۰

جایگاه بانوان در ورزشگاه حفاظ کشی شد +عکس

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 703618
جایگاه بانوان ورزشگاه آزادی حفاظ کشی شد تا برای میزبانی از هواداران خانم در بازی ایران و کامبوج آماده باشد.
به گزارش جهان نيوز، ویژه ترین اتفاق برای بازی ایران و کامبوج حضور بانوان در ورزشگاه آزادی است. جایی که سرانجام فشارهای فیفا جواب داد و با تلاش فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش حدود 4 هزار صندلی برای حضور بانوان در نظر گرفته شد.
 
با این حال در تمرین امروز تیم ملی اتفاق جالبی رخ داد. کارگران با حضور در سکوهای بانوان در اطراف این جایگاه حفاظ‌های بلند آهنی کشیدند تا مشکلی برای هواداران خانم رخ ندهد.
 

با توجه به شواهد موجود، بانوان ایرانی در بدو فروش بلیت استقبال ویژه‌ای از دیدار تیم ملی و کامبوج داشتند و بلیت جایگاه مختص به آن‌ها خیلی سریع و در کمتر از یک روز به فروش رفت. شاگردان ویلموتس روز پنجشنبه از ساعت 17 برابر حریف شرق آسیایی خود قرار می‌گیرند و به دنبال کسب دومین برد در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر هستند.

منع: الف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
÷
اين حصارها بايد جاي ديگري نصب شوند و نه در جاييكه از طريق پخش تلويزيوني خدشه به شخصيت مردان و زنان اين مرز و بوم وارد ميكند.
Iran, Islamic Republic of
اطمینان داشته باشید قدم بعدی اصرار از داخل کشور و گرا دادن به نهادهای خارجی و اجبار از طرف آنها برای مختلط بودن و جدانکردن زن از مرد در جایگاه تماشاگران بازی فوتباله
Iran, Islamic Republic of
خب مختلط باشه چیکار به شما داره؟
M.sh
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف دارد این حرکات سخیف
Canada
احتمالا فكر كردن اون طرف حفاظ قراره زامبى ها بيان ..
Iran, Islamic Republic of
وقتی که با صندلی تو سر همدیگه و بازیکن میزنن از زامبی هم بدترن
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
...
ریزبین
Germany
این حفاظ نیست و فحش صاف کنه . این یعنی اینکه صورت و اندام کسانی را که حرکات و سکناتشان درنبود این حفاظ کاملا صاف و بدون خط خط مشاهده میشد بصورت لوزی هائی که همانند پازلی که تکمیل شده را نشان میدهد . ....
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
افساد طلبان ؛ فقط به دنبال اختلاط زنان بی حجاب با مردان ، در ورزشگاهها هستند !!؟؟