جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
امیر نصیرزاده:

دشمنان به دنبال ایجاد مانع در حرکت عظیم اربعین هستند

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 703563
فرمانده نیروی هوایی گفت: دشمنان اسلام و تشیع به دنبال آن هستند تا به هرشکل ممکن، مانع این حرکت عظیم الهی شوند اما به حول و قوه الهی هیچگاه توفیق نخواهند یافت.
دشمنان به دنبال ایجاد مانع در حرکت اربعین هستند
به گزارش جهان نيوز، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه هوایی شهید ستاری و در جمع فرماندهان و دانشجویان این دانشگاه، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین‌حسینی، گفت: دشمنان اسلام و تشیع به دنبال آن هستند تا به هرشکل ممکن، مانع این حرکت عظیم الهی شوند اما به حول و قوه الهی هیچگاه توفیق نخواهند یافت.

وی افزود: شور و شعور حسینی آنچنان در قلب و جان آزادیخواهان جهان ریشه دوانیده است که این شعله فروزان تا قیام قیامت به خاموشی نخواهد گرایید و زنده نگه داشتن بزرگمردان قیام کربلا، به جزئی جدا ناپذیر از سنت بشری تبدیل خواهد شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه و خطاب به دانشجویان بیان داشت: دانشجویان حاضر در این مرکز آموزشی نیروی هوایی باید بدانند که در چه جایگاهی قرار گرفته و در چه مسیری گام نهاده اند؛ موضوع آموزش بالاخص آموزش های نظامی، از چنان اهمیت و جایگاهی برخوردار است که در احادیث روایت شده از ائمه معصومین (ع) خون شهید همسنگ مرکب قلم معلمین و آموزگاران پنداشته می شود.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه دانشگاه مبدا همه تحولات اجتماعی است، افزود: همه تغییرات از دانشگاه آغاز می شود، از مهارت آموزی و تخصص گرایی گرفته تا آموزش صحیح زیستن و توجه به امور فرهنگی و اعتقادی، همه وابسته به تعالیم فراگیران حاضر در دانشگاه است، از این رو تحقق ساخت نیروی هوایی تراز نظام اسلامی تنها به دست شما دانشگاهیان و دانشجویان این مرکز آموزشی، میسر خواهد بود.

وی با اشاره به این انتظار و توقع از دانشجویان جدید الورود در راستای ارتقای همه جانبه نیروی هوایی در تمامی حوزه ها و بخش ها است، خاطر نشان کرد: از جمله مطالبات و تاکیدات موکد فرماندهی معظم کل قوا آموزش صحیح و بکارگیری نخبگان شایسته و جوان در نیروهای مسلح است، از این رو شما دانشجویان جوان نه تنها باید در امور تخصصی مربوطه از جمله سرآمدان نیرو باشید بلکه انتظار می رود با تلاشی مضاعف و بیش از پیش، در راستای ارتقای بیش از پیش برای نیروی هوایی ارتش، نقش آفرینی کنید چون آینده این نیروی الهی به شما دانشجویان متعلق است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: امروزه برنامه ریزی دشمن بر پمپاژ ناامیدی بالاخص در میان قشر جوان و دانشجو، معطوف است و شما دانشجویان و جوانان باید با ایمان و اعتقاد و امید به آینده مقهور و تسلیم این یاوه گویی های معاندین نشوید و بدانید به یاری خداوند متعال و با تلاش و مجاهدت شما جوانان برومند، آینده نظام اسلامی به مراتب درخشان تر از اکنون خواهد بود.

در پایان این مراسم، دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با رژه رفتن از مقابل جایگاه، آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *