جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

حناچی: باور کنید ما شهرفروشی نمی‌کنیم

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 703535
حناچی: باور کنید ما شهرفروشی نمی‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، شهردار تهران گفت: در يکي از برنامه‌هاي تلويزيوني گفتند از کرباسچي تا حناچي همه شهر فروختند در حالي که اين موضوع کم لطفي است.

پيروز حناچي افزود: کم لطفي است اگر ما را هم به شهر فروشي متهم کنيد. مطمئنا رويه چندين‌ساله يک شبه متوقف نمي‌شود اما باور کنيد راهي را در پيش گرفته‌ايم تا اين شهر را به راحتي نفروشيم. ما در شهر تهران براي تامين منابع مالي با مشکلات زيادي دست و پنجه نرم مي‌کنيم اما باور کنيد باورمان اين است که از شهر فروشي فاصله بگيريم و اين راه را هم شروع کرده‌ايم.

وي همچنين خاطر نشان کرد: 28 زير ساخت براي بانوان داريم که 8 بوستان زنان با مساحت 140 هکتار براي اين عزيزان در نظر گرفته شده است. به نسبت عدد جمعيت تهران اين عدد رقم مناسبي نيست و بنا هم نداريم فضاها را تفکيک کنيم اما از سويي مي‌بينيم که مردان تهران تقريبا 19 درصدشان چاقي دارند و زنان 1.7 برابر اين عدد است. اخيرا مصوبه‌اي از سوي شوراي شهر آمد که بخشي از اعتبارات مدارس را صرف مدارس دختران کنيم تا شرايط زيست آنها بهتر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رسول
Iran, Islamic Republic of
ایشان راست میگه شهر فروشی نمیکنه خیابان فروشی میکنه !!! خیابان رو با عناوین طرح و زوج و فرد جوری میفروشه که حتی پلیس هم شاکی شده و از شهرداری بابت اینکار شکایت کرده !!!
Iran, Islamic Republic of
تازه کجاش رو دیدید موزایک فروشی برای دست فروشان شنیدیم انجام میشه راست و دروغش را نمی دونم
Iran, Islamic Republic of
...
ممد
Canada
...
بهروز
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا راست میگه چون اصلا کاری در خورشایسته نمیکنه توشهرداری
بجز دوچرخه سواری