چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۶

دستور مهم دولت درباره کم شدن حقوق برخی مدیران

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 703513
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: اگرچه هیئت دولت در مصوبه ۲۴ اردیبهشت ماه امسال خود مقرر کرده بود اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، قضات، کارمندان وزارت اطلاعات، کارمندان دیوان محاسبات و کارمندان شاغل در پست های سیاسی وزارت امور خارجه از حداکثر دریافتی مقرر در قانون بودجه امسال (۷ برابر حداقل حقوق) مستثنا هستند، یک مسئول ارشد اجرایی در نامه روزهای اخیر خود به اعضای اقتصادی کابینه، تاکید کرده غیر از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، مصوبه قبلی درباره سایر مصادیق فوق لغو شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ماشاءالله همه مسئولین ما یک جوری خودشون را عضو هیات علمی کرده اند مشکلی براشون پیش نمیاد
Iran, Islamic Republic of
مقوله هیات علمی، جذب هیات علمی، اساتید و فرزندان اساتید و در یک کلام آینده علمی ایران در هاله ای از مسائل عدیده و تخلفات و پارتی بازیها و جناحی و سیاسی است که می باید نهادهای حکومتی پیشتر و قبل از این فضاحت ورود می کردند ولی اکنون هم زود ورود کنند. نظام از جانب دانشگاهها تهدید نرم می شود.
Iran, Islamic Republic of
بخورید بخورید نوش جانتان ،ما هم زیاد داریم میخوریم
۱ دق
۲حرص
۳کوفت
۴زهر مار
حسین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اصل قضیه که شامل اعضا هیات علمی می باشد کنار گذاشته شده است . بیشترین جفا را اعضا هیات علمی دارند می کنند و کاهش حقوق آنها باید مد نظر باشد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
چه فایده ، شما اصلا نمی دانید اعضا هیات علمی چه دریافتی هایی دارند.