شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

قتل پسر دستفروش در نزاع با زورگیران خشن

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 703502
‌درگیری پدر و پسر دستفروش با دو زورگیر مسافرکش در بزرگراه فتح با قتل پسر جوان و زخمی شدن پدر میانسالش پایان یافت.
قتل پسر دستفروش در نزاع با زورگیران خشن
به گزارش جهان نيوز،  ساعت‌۱۰:۳۰ شامگاه سه‌شنبه نهم مهرماه بود که مأموران کلانتری‌۱۵۰ تهرانسر با تماس تلفنی شهروندی از مرگ مشکوک پسر جوانی با خبر و راهی محل شدند.

محل حادثه بلوار کرمان خودرو حوالی بزرگراه فتح در غرب تهران بود که مأموران در آنجا با جسد خونین پسر‌۲۳‌ساله‌ای به نام کامران در کف آسفالت خیابان روبه‌رو شدند.

بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که پسر جوان پس از اینکه مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته با خودروی سنگینی تصادف کرده و جانش را از دست داده است. همچنین مأموران دریافتند پدر کامران که مرد میانسالی به نام همت است با ضربات چاقوی افراد ناشناسی زخمی و برای درمان به بیمارستان فیاض‌بخش منتقل شده‌است.

با اعلام خبر قتل پسر جوان و زخمی شدن پدرش، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل حادثه به تحقیق پرداختند. تیم‌جنایی در بررسی‌های اولیه جسد با آثار متعدد ضربات چاقو روی بدن مقتول روبه‌رو شدند که به گفته شاهدان عینی مشخص شد، مقتول و پدرش قبل از تصادف از سوی راننده و سرنشین خودروی سواری پرایدی هدف اصابت چاقو قرار می‌گیرند که و در ادامه کامران پس از فرار از دام زورگیران خشن در وسط بلوار با کامیون سنگینی تصادف می‌کند. تحقیقات مأموران نشان داد پس از این حادثه هم ضاربان و هم راننده خودروی سنگین از محل فرار می‌کنند.

یکی از شاهدان عینی به مأموران گفت: در حال عبور از بلوار بودم که مشاهده کردم پسر جوان و مرد میانسالی داخل خودروی پرایدی با راننده و مرد دیگری درگیر هستند. لحظاتی بعد ابتدا مرد میانسال در حالی که خونین بود از داخل خودرو بیرون آمد و فرار کرد و ثانیه‌هایی بعد پسر جوان هم خونین از دست ضاربان فرار کرد و به داخل بلوار آمد که همانجا حالش بد شد و روی زمین افتاد که ناگهان خودروی سنگینی با سرعت از روی بدنش عبور کرد و بعد هم از محل گریخت.

پس از این راننده و سرنشین خودروی پراید هم از محل گریختند. وقتی بالای سر پسر جوان رفتم متوجه شدم فوت کرده‌است، اما مرد میانسال زنده بود که بلافاصله با اداره پلیس و اورژانس تماس گرفتم و موضوع حادثه را خبر دادم و دقایقی بعد هم عوامل اورژانس پیکر نیمه جان مرد میانسال را به بیمارستان منتقل کرد.

همزمان باانتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ، مأموران برای تحقیق راهی بیمارستان فیاض‌بخش شدند.

پدر مقتول که قادر به حرف زدن نبود با کلمات بریده بریده در توضیح حادثه گفت: ما در شهر قدس زندگی می‌کنیم. مدتی است همراه پسرم در حوالی میدان آزادی دستفروشی می‌کنیم. ما معمولاً بدلیجات می‌فروشیم و درآمد خوبی هم کسب می‌کنیم.

هر شب پس از پایان کار با تاکسی به شهر قدس بر می‌گردیم و دوباره صبح برای کار به تهران می‌آییم. امروز صبح مثل همیشه برای کار به تهران آمدیم و ساعتی قبل برای رفتن به شهر قدس سوار خودروی پرایدی شدیم که علاوه بر راننده مرد دیگری هم به عنوان مسافر سوار بود.

راننده از بزرگراه فتح به طرف شهر قدس حرکت کرد تا اینکه در نزدیکی بلوار کرمان خودرو و حدود ۲۰۰ متر مانده به کفش ملی خودرواش را متوقف کرد و ناگهان او و سرنشین خودرو باچاقو به ما حمله کردند. همان لحظه فهمیدیم که آن‌ها زورگیر هستند و قصد دارند به خاطر سرقت اموالمان، ما را به قتل برسانند. ما دست خالی بودیم و در برابر آن‌ها مقاومت کردیم که زورگیران با چاقو ضربات متعددی به من و پسرم زدند.

ابتدا من از دست آن‌ها فرار کردم و از رهگذران درخواست کمک کردم و ثانیه‌های بعد هم پسرم خونین از دست آن‌ها فرار کرد و به داخل بلوار آمد که همانجا روی زمین افتاد و در همان لحظه هم خودروی سنگینی با سرعت زیاد با او تصادف کرد. پس از این من چیزی متوجه نشدم تا اینکه در بیمارستان به هوش آمدم و فهمیدم پسرم به قتل رسیده‌است.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران در تلاشند تا زورگیران قاتل و راننده خودروی سنگین را شناسایی و دستگیر کنند.

منبع: جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
عجب امنيتي!؟
Iran, Islamic Republic of
فقط اعدام
Iran, Islamic Republic of
مقصر قانون است چرا چون قانون خیلی رحم می کند قانون می بایست با بدترین شکنجه ها خیلی سخت این افراد شیطان صفت رو به درک برساند