کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سوال از وزیر علوم در دستور کار امروز مجلس

16 مهر 1398 ساعت 9:10

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.


به گزارش جهان نیوز، جلسه علنی امروز- سه شنبه- مجلس شورای اسلامی- دقایقی پیش به ریاست مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس آغاز شد.
 

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس گفت: ادامه رسیدگی به لایحه مالیات بر ارزش افزوده، بررسی لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان های ساحلی و کلانشهرها با مشارکت بخش غیر دولتی، بررسی لایحه موافقتامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

وی افزود: همچنین نمایندگان در جلسه امروز لایحه نحوه استفاده نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی(صندوق مکانیزه فروش) و طرح یک فوریتی تشدید مجازات اسید پاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن و رد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۶ قانون مبارزه با پولشویی را بررسی می کنند.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز برای پاسخگویی به سوالات زهرا سعیدی مبارکه نماینده مبارکه، شهباز حسن پور نماینده سیرجان و محمود صادقی نماینده تهران  در مجلس حضور می یابد

منبع:ایرنا


کد مطلب: 703500

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/703500/سوال-وزیر-علوم-دستور-کار-امروز-مجلس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com