جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱۱

ظریف: ترور بیولوژیک روانچی را تکذیب می‌کنم

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 703416
وزیر امور خارجه ضمن توضیح درباره آخرین وضعیت مجید تخت‌روانچی تاکید کرد: ترور بیولوژیک آقای تخت روانچی را تکذیب می‌کنم.
ظریف: ترور بیولوژیک روانچی را تکذیب می‌کنم
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد ظریف در توضیح آخرین وضعیت بیماری «مجید تخت‌روانچی» سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد، گفت: بعد از رفتن آقای تخت‌روانچی به نیویورک بیماری سرطان تشخیص داده شد، وی در ایران از بیماری خود خبر نداشت.

وی افزود: در صورتی که از بیماری ایشان قبل از عزیمت به نیویورک مطلع می‌شدیم، حتما درمان را در ایران شروع می‌کردیم اما در آمریکا بیماری وی تشخیص داده شد. دکتر ایشان نیز تاکید داشتند که فوری باید عمل شود.

ظریف در گفت‌وگو با خانه ملت ادامه داد: با توجه به نظر دکتر وی، جراحی در نیویورک انجام گرفت. آقای تخت روانچی در حال حاضر مراحل شیمی درمانی را پشت سر می‌گذارد.

وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره ترور بیولوژیک مجید تخت روانچی در نیویورک، گفت: موضوع ترور بیولوژیک آقای تخت روانچی را تکذیب می‌کنم، ایشان در حال درمان هستند.

مجید تخت‌روانچی، سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد در مجمع امسال سازمان ملل، هیئت ایرانی را در اجلاس سالانه‌ سازمان ملل به علت بیماری همراهی نکرد.

وی در حال حاضر در بیمارستانی در نیویورک بستری است.
برچسب ها: محمد جواد ظریف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا در جریان سفر خود به یونان به تکرار ادعاهای واهی و بی‌اساس مقامات آمریکایی علیه کشورمان پرداخت و مدعی شد که اقدامات ایران موجی بی‌ثباتی در منطقه شده است.
چرا روحانی، ظریف، عراقچی و مسئولین دربرابر دخالت مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا سکوت می کنند؟!!!
Iran, Islamic Republic of
که اقدامات آمریکا همراه با چند کشور دیگرازسال 2001 تاکنون موجی بی‌ثباتی در منطقه شده است.
و سازمان های بین المللی هم ازسال 2001 تاکنون دربرابر آمریکا و متحدانش سکوت کرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف باید توضیح و پاسخ بدهد چرا آمریکا به هواپیمای فربری ایران حمله کرد؟ ولی متاسفانه شما هیچ توجهی نکرده است و با آمریکا مذاکره، گفت وگو و همکاری کرده است.
هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران تاریخ 1367/04/12 وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و... توسط نیروهای دریایی تروریست آمریکا درخلیج فارس جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت بوده است ولی متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولین و نمایندگان مجلس تاکنون هیچ کاری نکردند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
انشالله آقای تخت روانچی سالم باشند اما ترور ایشون چه نفعی برای اونا داره!
Iran, Islamic Republic of
مگه دیوانه باشند که تخت روانچی و عراقچی و... را ترور کنند؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی مایک پمپئو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر خارجه آمریکا جنایتکاراعلام می کند ایران حامی تروریسم است و رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت می کنند آیا باز هم آقایان باید منتقدان خوشبینی به غرب را ترسو و بزدل بنامند؟
Iran, Islamic Republic of
ایران حمایت تروریسم نیست/ باید با آمریکا مقابله کنیم...
Iran, Islamic Republic of
..
Romania
هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران وکشتن 290 شهروند غیر نظامی و... توسط نیروهای تروریست آمریکایی درخلیج فارس جنایات جنگی وجنایت علیه بشریت ولی متاسفانه دولتمردان آمریکا ازسال 1367 تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند/ ومجامع حقوق بشری هم تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ شرم آوراست!
Romania
...
Romania
آقای ظریف باید به ملت ایران توضیح و پاسخ بدهد شما به خاطر چه و بابت چه با آمریکا و کشورهای اروپایی مذاکره کرده است.