جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بررسی گران‌فروشی ساینا و سراتو در سازمان حمایت

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 703407
معاون نظارت بر کالا‌های سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت گفت: چنانچه شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در اعمال قیمت‌های فروش برخلاف مصوبات مربوطه عمل کنند این سازمان برخورد لازم را انجام خواهد داد.
بررسی گران‌فروشی ساینا و سراتو در سازمان حمایت
به گزارش جهان نيوز، وحید منایی گفت: چنانچه شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در اعمال قیمت‌های فروش برخلاف مصوبات مربوطه عمل کنند این سازمان پس از دریافت مستندات و شکواییه مرتبط نسبت به رسیدگی و در صورت احراز تخلف انعکاس مراتب به مراجع تعزیری اقدام می‌کند.

وی گفت: در ارتباط با دو خودروی ساینا و سراتو موضوع از شرکت عرضه‌کننده پیگیری و با توجه به ادعای شرکت مبنی بر تعیین قیمت و فروش بر مبنای بهای تمام شده تولید، ضمن اخذ اسناد و مدارک مرتبط، مراتب در حال رسیدگی می‌باشد که در صورت هرگونه مغایرت با ضوابط، اقدام قانونی لازم انجام می‌پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر قیمت محصولات تولیدی شرکت‌های عرضه‌کننده داخلی به‌واسطه عوامل متعدد (تغییرات نرخ ارز، هزینه انتقال ارز و به‌طور کلی افزایش بهای تمام شده محصول) افزایش یافته، بنابراین قیمت فعلی محصولات بالاتر از قیمت فروش محصولات در زمان انعقاد قرارداد‌های قبلی با مشتریان می‌باشد.

منبع:روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *