پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۶

رقم نجومی یک قرارداد در نهاد ریاست جمهوری

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 703404
روز گذشته یک قرارداد در سایت «شفافیت قراردادها»منتشر شد و در فضای مجازی دست به دست چرخید که بسیار موجب تعجب شد. آنچه موجب تعجب شد، رقم قرارداد است؛ ۱۴۴ با یازده صفر در مقابلش،
رقم نجومی یک قرارداد در نهاد ریاست جمهوری
به گزارش جهان نيوز، سایت «شفافیت قراردادها» قرارداد‌های دولت را به شکل شفاف عرضه می‌کند.

روز گذشته یک قرارداد منتشر شده در این سایت در فضای مجازی دست به دست می‌چرخید که بسیار موجب تعجب شد. قرارداد در اول اردیبهشت ۹۷ با فردی به نام محمدجواد مباشری منعقد شده و تاریخ خاتمه آن یک سال بعد یعنی اول اردیبهشت ۹۸ است. قرارداد با تأخیری ۳۲۴ روزه و در تاریخ ۲۰ اسفند ۹۷ در سامانه شفافیت قرارداد‌ها ثبت شده است. اما آنچه موجب تعجب شد، رقم قرارداد است؛ ۱۴۴ با یازده صفر در مقابلش، یعنی ۱۴۴۰ میلیارد تومان برای آنچه اینگونه عنوان شده است: «تولید و تأمین محتوا‌های هنری تلویزیونی به منظور تحقق دیدگاه ریاست جمهوری در زمینه شفافیت و پاسخگویی دولت نسبت به مطالبات مردم.»

رقم این قرارداد زیادی نجومی است و به نظر می‌رسد اشتباهی در وارد کردن رقم قرارداد روی داده است. اما حتی با کم کردن چهار صفر هم باز به رقمی حدود یک میلیارد و نیم می‌رسیم که زیاده بالاست. حال بماند که دولت معتقد است صداوسیما همیشه علیه دولت روحانی بوده، ولی حالا روشن شده میلیاردی خرج تولید محتوای هنری تلویزیونی به منظور تحقق دیدگاه‌های ریاست جمهوری می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
مالک اشتر
Iran, Islamic Republic of
...
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
مگر از جیب خلیفه بخشیده است بیت المال را !!؟!!...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مگر جبر نداری خدا را شاهد وگواه میگیرم من یک باز نشسته هستم امروز خانم گفت یک یکلو گوشت ‌بخر رفتم یک کیلو دویست کرم ۱۵۰ هزار گرفت گوشت گردن بالا نصف استخوان بود مگر از ان بالا ان خدایی را که هست اقایان مسعولان بخور بخور مگر از مملکت خبر ندار به جای سویا گوشت وارد کنید شماها نمیتوانید اذوقه وارد کنید بدین کسی که بلده اخه انصافه حد عقل بازارو کنترول کنید داد همه در امده به خدا