چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۹

بدن پدرتان به خاطر حمایت از رهبر، تکه تکه شده

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 703377
به گزارش جهان نيوز، این روزها، سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سیدمهدی حسینی است. او متولد 27 مرداد سال 1359 در تهران بود؛ وی اولین شهید مدافع حرم محله نظام‌آباد (منطقه 7) محسوب می‌شود که با نام جهادی «سید مهدی» در سوریه فعالیت می‌کرد. شهید مدافع حرم مهدی حسینی در تاریخ 13 مهر سال95 همزمان با روز دوم محرم در حومه حلب و بر اثر انفجار یک کامیون انتحاری توسط تروریست‌های تکفیری به آرزوی خودش رسید و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برادر شهید، در مراسم تشییع پیکر او گفته بود: «چون حضرت زهرا(س) را دوست داشت و حضرت زهرایی بود مثل ایشان هم از ناحیه پهلو آسیب دید و شهید شد. ما بچه‌های هیئت یازهرا(س) هستیم و دوست داریم مثل مادرمان از دنیا بریم، حتی یک طرف صورت مهدی هم کبود شده بود». وی همچنین درباره تنها وصیت این شهید بیان کرده بود: وصیت‌هایش را با من در میان نگذاشت اما می‌گفت: «دوست دارم قطعه 26 کنار مهدی عزیزی خاکم کنید.» وقتی سرش خلوت بود همه شب جمعه‌ها قطعه 26 بود. آنجا با شهدا عشق‌بازی می‌کرد.

شهید مدافع حرم مهدی حسینی همچنین در بخشی از وصیت‌نامه‌اش خطاب به همسرش نوشته بود: «در تربیت فرزندانم بکوش و به آنان بیاموز که پدرتان شهید شده، خونش را فقط به صرف دفاع از اسلام ریخته و بدن پدرتان به خاطر حمایت از رهبر، تکه تکه شده است.»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیدتاجیک
Germany
تو رو خدا دیگه شهدا رو برای جناح و گروه دسته سیاسی خرج نکنید مدیون هستید ...
United States
آقا امید در اینکه خرج کردن از ارزشها برای مقاصد دنیوی جایز نیست حرفی نیست اما بازخوانی بیانات شهدا به منظور آشنایی با سیره اونها که خوبه که......
Iran, Islamic Republic of
کل هدف شهدا سیاسی بوده، البته نه سیاست کثیف بلکه سیاست حقیقی اسلام. در وصیت نامه هاشون این مطلب کاملا بروز داره که هدف شون سیاسی بوده.هدفشون پیروزی اسلام در جهان، دفاع از ولایت فقیه و ... بوده
روحت شاد و راهت پر رهرو.
United Kingdom
مبارکش باشه..
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
اگه هر کی که در خارج از خاکش کشته بشه شهیده پس خیلی ها شهید هستند
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
کمر استدلال راشکستید...اینکه الان توکرمانشاه ولب مرز وحتی میدان بهارستان وبازار خودمان مدام انتحاری نداریم قطعا
به خاطر شعور این جوانان است ...
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
حالا اگر درداخل همین خاک وتومحل شما بود شما می رفتی جلوی تکفیری هاووهابی ها را بگیری؟