پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

یک استقلالی: نمی‌گذارم همسرم به ورزشگاه برود

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 703374
بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال گفت: حفظ حرمت بازیکنان، مربیان، داوران و مدیران واقعاً واجب است. امیدوارم بساط این فحاشی‌ها در ورزشگاه‌ها برچیده شود.
یک استقلالی: نمی‌گذارم همسرم به ورزشگاه برود
به گزارش جهان نيوز، استقلال با دو برد متوالی در جام حذفی و لیگ برتر از بحران خارج و با آرامش مطلق راهی تعطیلات شد. حالا دیگر نه خبری از عزل استراماچونی است و نه اثری از بحران مدیریتی.

بدون شک اوج گرفتن مهدی قائدی هم یکی از اتفاقات خوبی است که برای استقلال رخ داده است. مهدی حاشیه‌های گذشته را فراموش کرده و می‌رود تا خودش را به عنوان چهره‌ای تأثیرگذار در جمع آبی‌ها مطرح کند. پس از برتری مقابل گل‌گهر فرصتی دست داد تا با جوان اول استقلال گپ بزنیم. حرف‌هایی که از بازی استقلال شروع شد و به مواردی رسید که...
 
بعد از پیروزی مقابل گل‌ریحان، حالا یک برد ارزشمند برابر گل‌گهر. از بحران به طور کامل خارج شده‌اید؟
شرایط تیم خوب بود و تمام مسئولان فنی و مدیریتی استقلال برای آرامش ما نهایت تلاش خودشان را به کار بسته بودند. در روزهای حساس از ما حمایت کردند و خوشحالم اتفاقات مطلوبی برای‌مان رخ داده است. گل ریحان را بردیم و گل‌گهر را هم شکست دادیم. برد جمعه آغاز روند خوب استقلال بود و در آینده هم شما و هم هواداران نتایج بهتر و بازی‌های زیباتری را از ما شاهد خواهید بود. البته انصافاً به لحاظ تاکتیکی استقلال زیبا بازی می‌کند، اما قطعاً نتیجه‌گیری مطلوب هم همراه‌مان خواهد شد.
خودت هم که گل زدی.
خیلی خوشحالم که دومین گلم در لیگ برتر را برای استقلال زدم. طبیعی است همه از گلزنی خوش‌شان می‌آید، ولی در عین حال اولویت اول من و همه ما موفقیت استقلال است.

استقلال گل می‌زند، ولی بلافاصله گل می‌خورد و همین مسئله تمرکز تیم را بر هم می‌زند.
در مورد گلی که خوردیم و پنالتی که شد، ترجیح می‌دهم بزرگان باشگاه حرف بزنند، ولی وقتی بین دو نیمه راهی رختکن شدیم، کادر فنی خیلی آرام و دقیق نقاط ضعف و قوت را تشریح کرد. خودتان شاهد بودید که در نیمه دوم هم گل برتری را زدیم و هم اینکه چند موقعیت خوب دیگر هم داشتیم. شرایط‌مان هفته به هفته بهتر خواهد شد و مردم روزهای به مراتب بهتری را از استقلال ملاحظه می‌کنند.

ظاهراً خیلی به تیم خودتان امیدوار هستی؟
استقلال به جمع مدعیان بازمی‌گردد. شک نکنید که اوج می‌گیرد و خیلی زود به جمع مدعیان قهرمانی می‌رسد. این استقلال می‌تواند خالق روزهای بسیار خوبی برای مردم شود.

سرمربی تیم امید عوض شد و فرهاد مجیدی رفت. در این مورد چه نظری داری؟
در مورد تحولات تیم امید حرفی نمی‌زنم. فقط امیدوارم در نهایت اتفاقاتی رخ بدهد که بتوانیم دل مردم را شاد کرده و راهی رقابت‌های المپیک شویم، چون جامعه فوتبال واقعاً از صمیم قلب دوست دارد چنین اتفاقی رخ بدهد.

راستی این هفته بانوان برای بازی با کامبوج به استادیوم می‌روند. در این مورد چه نظری داری؟
امیدوارم حرمت و ادب در استادیوم رعایت شود حالا چه بانوان باشند و چه نباشند. حفظ حرمت بازیکنان، مربیان، داوران و مدیران واقعاً واجب است. امیدوارم بساط این فحاشی‌ها در ورزشگاه‌ها برچیده شود.

شما خودت به همسر محترمه‌ات اجازه می‌دهی برای تماشای مسابقات راهی ورزشگاه شود؟
اولاً که همسرم زیاد فوتبالی نیست. در ثانی تعارف که نداریم واقعیت امر این است که حجم فحاشی‌ها در ورزشگاه‌های ما خیلی زیاد است به همین خاطر اجازه نمی‌دهم همسرم در چنین فضایی راهی استادیوم شود. البته باز هم می‌گویم ایشان خیلی اهل فوتبال نیست.

منبع: خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نه آقا شما اگه نگذاری زنت بره ورزشگاه فیفا فوتبالمون را تحریم میکنه! فیفا مهمه یا عفت زنها . درد و بلات بخوره تو سر یک مشت بی غیرت