پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

قیمت پرواز اربعینی از ایلام و کرمانشاه به نجف

يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 703333
معاون بازرگانی هما با بیان اینکه به دستور وزیر راه و شهرسازی پرواز ایلام - نجف و کرمانشاه - نجف برای ایام اربعین راه‌اندزای کردیم گفت: فروش بلیت این پروازها کمتر از نرخ مصوب و ۷۵۰ هزار تومان است.
قیمت پرواز اربعینی از ایلام و کرمانشاه به نجف
به گزارش جهان نيوز، عباس جمشیدی بعدازظهر امروز در نشست خبری راه‌اندازی پروازهای اربعین با بیان اینکه ایران ایر بدهی خود را به فرودگاه نجف پرداخت کرده و مجوز پرواز گرفته است بیان کرد: 3 ایرباس 600-300 ، یک ایرباس 310 و ایرباس 321 به تناوب در این پروازهای استفاده می‌شود؛ همچنین هواپیماهای ATR هم در مسیرهای کرمانشاه و ایلام به نجف مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه پروازهای ایلام- نجف و کرمانشاه- نجف به دستور وزیر راه و شهرسازی در ایام اربعین راه‌اندازی شده است، گفت: 99 درصد پروازهای ما تهران- نجف است و برنامه وسیع‌تر ایلام و کرمانشاه به نجف است.

معاون بازرگانی و عملیات شعب هما  افزود: طبق برنامه‌ریزی کل پروازهای روز جمعه تا 6 روز بعد از اربعین مربوط به هما جمعا 274 لگ پروازی است در مسیر تهران- نجف- تهران است که ا ز جمعه گذشته 12 مهرماه تا دوم آبان 98 عمده پروازها خواهد بود و پروازهای ایلام - نجف- ایلام و کرمانشاه - نجف- کرمانشاه جزو این پروازها است. 

وی تاکید کرد: 148 لگ پروازی در مسیر تهران- نجف - تهران داریم که شامل 68 هزار و 280 صندلی است. 

جمشیدی افزود: 32 لگ پروازی در مسیر  ایلام- نجف- ایلام داریم که 1020 صندلی است. 

معاون بازرگانی و عملیات شعب هما  ادامه داد: در مسیر کرمانشاه به نجف و کرمانشاه 94 لگ پروازی شامل 5640 صندلی داریم. 

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها در فرودگاه‌های ایلام و کرمانشاه فراهم شده است گفت: از شب گذشته پروازهای فرودگاه‌های  ایلام و کرمانشاه به نجف باز شد. 

جمشیدی با اشاره به اینکه تردد یک سر خالی در دوره 10 روزه پیک ایام سفر داریم گفت: طبق مصوبه همه پروازها از شهرستان‌ها و تهران به نجف یکسره یک میلیون و 100 هزار تومان و دو سره 2 میلیون و 200 هزار تومان است.

معاون بازرگانی و عملیات شعب هما گفت: در مسیر کرمانشاه و ایلام به نجف قیمت هر لگ پروازی 750 هزار تومان در هر صندلی و در رفت و برگشت یک میلیون و 500 هزار تومان است. 

وی گفت: پروازهای ایلام و کرمانشاه به نجف با هواپیماهای ATR انجام می‌شود. 
جمشیدی گفت: نرخ‌های بلیت در ایام پیک تابع نرخ‌های تعیین شده و در ایام غیر از 20 تا 30 مهرماه تابع جدول نرخ‌ها است. 

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اسد پور
Iran, Islamic Republic of
سهم شیراز از این همه پرواز صفر است استان فارس با 5 میلیون جمعیت و حدود 40 شهرستان بزرگترین استان کشور وشیراز سومین حرم اهل بیت(ع )نه در سالهای گذشته و نه امسال هیچ پروازی به مقصد عتبات عالیات ندارد