چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

برنامه روز پنجم جام جهانی والیبال

يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 703265
رقابت‌های جام جهانی والیبال امروز یکشنبه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.
برنامه روز پنجم جام جهانی والیبال
به گزارش جهان نيوز، رقابت‌های جام جهانی والیبال امروز یکشنبه با  برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود که در نخستین آن از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد تیم‌های ملی والیبال مصر و روسیه به مصاف یکدیگر می‌روند، روس‌ها در دو بازی بازی باخته اند و امیدوارند با برد در این بازی به بالای جدول برسند و مردان سرزمین فراعنه هم که وضعیت مشابهی دارند.

دومین دیدار امروز هم میان تیم‌های ایتالیا و لهستان است، دو تیم تا به اینجای کار هر کدام به ترتیب به ۲ و ۳ برد دست پیدا کرده اند و شرایط نسبتا خوبی دارند.  

سومین دیدار هم میان تیم‌های ملی والیبال ایران و  برزیل است، سلسائو تاکنون باختی نداشته است و تیم کشورمان هم این روز‌ها نتایج خوبی می‌گیرد، این دیدار بسیار جذاب و زیبا خواهد بود و از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.  

تونس بدون برد هم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف آمریکا قدرتمند می‌رود و امیدوار است در این بازی بتواند نمایش خوبی داشته باشد. پنجمین بازی امروز هم میان تیم‌های استرالیا و کانادا است. هر دو تیم شرایط نسبتا خوبی ندارند و امیدوارند با برد در این بازی تمام انگلیسی شرایطشان را بهتر کنند.  

آخرین دیدار هم میان تیم میزبان مسابقات یعنی ژاپن و آرژانتین برگزار می‌شود که نمایش خوبی  تا به اینجای کار داشته اند، این بازی از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *