پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

دستگیری فرزند ‌ضدانقلاب سرشناس ‌در اعتراضات لردگان

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب: 703251
استاندار چهارمحال‌وبختیاری بااشاره به اعتراض‌ امروز مردم شهرستان لردگان گفت: متاسفانه یک خرده جریان پیچیده‌ای در دل اعتراضات مردمی به دنبال اهداف خود بود که یکی از دستگیرشدگان فرزند یک ضدانقلاب است.
دستگیری فرزند ‌ضدانقلاب سرشناس ‌در لردگان
به گزارش جهان نيوز، اقبال عباسی با اشاره به حوادث امروز شهرستان لردگان از عموم مردم شریف لردگان و همراهی و همکاری خوب‌ آنها با نیروهای انتظامی و امنیتی تشکر کرد و اظهار داشت: ‌همین عامل باعث عقیم ماندن ضد انقلاب در بین خواسته های مردم در این شهر شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ‌با بیان اینکه اهالی چنار محمودی در تظاهرات روز شنبه شهر لردگان حضور نداشتند، افزود: متاسفانه یک خرده جریان پیچیده‌ای در دل اعتراضات مردمی به دنبال اهداف خود بوده و یکی از دستگیرشدگان فرزند یک ضدانقلاب سرشناس است.

وی با بیان اینکه اوضاع شهر لردگان عادی است، تصریح کرد: نیروهای انتظامی و مردمی در هوشیاری کامل مراقب اوضاع هستند.

عباسی با بیان اینکه هم اینک شورای تامین استان چهارمحال و بختیاری در فرمانداری لردگان تشکیل شده است، اظهار داشت: مسئولان مربوطه در حال بررسی مسائل امنیتی، اجتماعی و بهداشتی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مردم منطقه به خاطر مخاطرات امنیتی که پیش آمد عذرخواهی می‌کنیم، بی‌شک مردم منطقه در جریان هستند که فرزندان آنها شبانه روز در حفظ و تقویت امنیت و آسایش آنها در تلاش بوده و خواهند بود.

عباسی با تاکید بر پیگیری اخبار از رسانه‌های رسمی، در خطاب به رسانه‌ها گفت: اخبار پیرامون این موضوع را فرصت‌های مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار داده می شود تا به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی، همچنین ازبابت زحمات و فداکاری نیروهای انتظامی، امنیتی و مردمی قدردانی کرد. 

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی هم در پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از مردم روستای چنار محمودی صادقانه دلجویی و قول همه گونه همکاری و کمک‌رسانی داده است.

سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر زخمی شدن نیروهای پلیس در این درگیری‌ها گفت: هیچ‌کدام از نیروهای پلیس در این درگیری زخمی نشده و با درایت مسئولان و هوشیاری ماموران شهر آرامش خود را به دست آورد.

وی افزود: مردم امروز مطالبات خود را برای به دست آوردن‌ سلامتیشان‌ اعلام کردند و پلیس و مسئولان هم همچون‌ گذشته در کنار مردم هستند تا مشکلاتشان‌ برطرف شود.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Canada
...
Iran, Islamic Republic of
همون داستان همیشگی
Iran, Islamic Republic of
حالا که فرزند یکی از منافقان مشاهده شده بزنیم همه رو لت و پار کنیم البته اگر واقعا راست باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
United States
....