جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پرداخت ارز به زائران از چه زمانی آغاز می شود؟

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 703183
دبیر ستاد اربعین حسینی خوزستان گفت: پرداخت ارز به زائران اربعین حسینی از روز شنبه آغاز می‌شود و مبلغ نیز براساس قیمت بازار ثانویه محاسبه خواهد شد.
پرداخت ارز به زائران از چه زمانی آغاز می شود؟
به گزارش جهان نيوز، رضا نجاتی دبیر ستاد اربعین حسینی خوزستان اظهار کرد: مراسم اربعین حسینی یک موضوع بین‌المللی است و همه باید برای باشکوه برگزار کردن این مراسم تلاش و همت به خرج دهند.

وی عنوان کرد: فعالیت ستاد اربعین به صورت مستمر در حال انجام است و در مرز‌های شلمچه و چذابه خدمات خوب و شایسته‌ای ایجاده شده است.

دبیر ستاد اربعین حسینی خوزستان گفت: اعتبار گذرنامه زائران باید بیش از سه ماه باشد و کسانی که کمتر از این اعتبار را دارند به دفاتر پلیس به علاوه 10 و ادارات گذرنامه مراجعه و نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

وی افزود: در صورتی که گذرنامه به زودی آماده نشود، زائران برای خروج از کشور از دریافت برگه‌های موقت استفاده کنند و پس از بازگشت گذرنامه اصلی خود را دریافت کنند.

نجاتی عنوان کرد: پرداخت ارز به زائران اربعین حسینی از روز شنبه آغاز می‌شود و مبلغ نیز براساس قیمت بازار ثانویه محاسبه خواهد شد.

دبیر ستاد اربعین حسینی خوزستان ادامه داد: زائرانی که نامشان در سامانه سماح ثبت شده می‌توانند برای دریافت ارز به به بانک‌های عامل از جمله ملی، ملت، تجارت، پارسیان، صادرات و سپه و صرافی‌های معتبر مراجعه کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *