جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

بانوی ایتالیایی در مشهد به دین مبین اسلام مشرف شد

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 703136
یک بانوی مسیحی ایتالیایی در مشهدمقدس به دین مبین اسلام مشرف شد.
بانوی ایتالیایی در مشهد به دین اسلام مشرف شد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از تسنیم از مشهدمقدس، یک بانوی ۲۰ ساله اهل کشور ایتالیا با حضور در دفتر جامعه روحانیت امامیه هرات در شهر مشهد مقدس طی مراسمی با قرائت شهادتین به دین اسلام و مذهب امام جعفر صادق علیه السلام تشرف پیدا کرد.

حجت الاسلام احمد بهشتی دبیر جامعه روحانیت امامیه هرات در این زمینه اظهار داشت:«کیارا کاستلّو» دانشجوی ایتالیایی مقیم آلمان در حضور مسئولین جامعه روحانیت، دلیل این تشرف را رفتار نیک همراهان افغانستانی و جایگاه عزتمند بانوان در اسلام بیان کرد و گفت که افتخار می‌کنم به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شدم.

وی افزود: او گفت که در ایتالیا با افغانستانی‌ها آشنا شده و پس از آشنایی با این دوستان و آگاهی درباره مذهب تشیع تصمیم گرفته به اسلام شیعی مشرف شوم.این بانوی ایتالیایی با افتخار اعلام کرد به نتیجه رسیده، اسلام بهترین مسیر برای زندگی است و به عنوان یک زن در سایه این دین و پوشش جدید (حجاب) امنیت بیشتری خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
/....
جمال
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله
Iran, Islamic Republic of
..م.
Iran, Islamic Republic of
...