کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خاطره‌ای درباره فرار صهیونیست‌ها از ترس حزب‌الله

13 مهر 1398 ساعت 8:58

خبرنگار لبنانی گفت: بی‌تردید ما در برابر یک جبهه گسترده جنگ نرم دشمنان خط مقاومت قرار داریم و رسانه‌های مقاومت و از جمله شبکه‌های برون مرزی ایران، در صف مقدم این نبردند.


به گزارش جهان نیوز، «فراس زعیتر» خبرنگار لبنانی شبکه الکوثر که به دو زبان عربی و انگلیسی مسلط است،  رمز موفقیت در کار خبرنگاری را صداقت، سخت‌کوشی سرعت عمل و امانتداری می‌داند و تاکید دارد خبرنگار باید شجاع باشد و از گفتن حقایق نهراسد. می‌گوید خبرنگاری فردی را می‌طلبد که سراپا عشق و استعداد باشد.

او سخت‌ترین روزهای کاری‌اش را در جنوب لبنان توصیف می‌کند. روزهایی که او و گروهش برای تهیه گزارش به برخی مناطق اعزام می‌شدند و بارها مورد حملات موشکی رژیم صهیونیستی قرار می‌گرفتند و حتی یک بار موشک نظامیان اسرائیلی به نزدیک ماشین واحد سیار گروه خبر الکوثر اصابت کرد.

شیرین‌ترین خاطره زعیتر هم مربوط به زمانی است که در مرز جنوبی لبنان شاهد عقب‌نشینی اسرائیلی‌ها بوده است و نظامیان صهیونیستی را دیده که از ترس حزب الله در حال فرار بودند. صحنه‌هایی که ثبت آنها از دریچه دوربین شبکه الکوثر بسیار هیجان انگیز بوده است.

خبرنگار الکوثر می‌گوید: بی‌تردید ما در برابر یک جبهه گسترده جنگ نرم دشمنان خط مقاومت قرار داریم و رسانه‌های مقاومت و از جمله شبکه‌های برون مرزی ایران، در صف مقدم این نبردند.

نبردی که حتی از جنگ نظامی هم مهم‌تر است، چون حالا دیگر پیش و بیش از قدرت نظامی، این قدرت رسانه‌ای است که تکلیف معادلات منطقه‌ای و جهانی را عین می‌کند و باید با توکل و ایمان به خدا، روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان و متجاوزان را حفظ و با هوشیاری توطئه‌های دشمنان اسلام را بویژه در حوزه رسانه و مبارزه با جنگ نرم تدارک دیده شده از سوی متخاصمان خنثی کنیم.

منبع:فارس


کد مطلب: 703134

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/703134/خاطره-ای-درباره-فرار-صهیونیست-ها-ترس-حزب-الله

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com