جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اقدام جالب دوچرخه سواران فلسطینی

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 703113
دوچرخه سواران فلسطینی در اقدامی جالب از همتایان بریتانیایی خود خواستار تحریم شریک تجاری ارتش متجاوز صهیونیست‌ها شدند.
اقدام جالب دوچرخه سواران فلسطینی
به گزارش جهان نيوز، دوچه سواران فلسطینی  در اقدامی جالب، یک تور بین المللی به راه انداختند تا مظلومیت مردم فلسطین در قبال تجاوز رژیم صهیونیستی را نشان دهند. آنها می خواهند با این حرکت جامعه بین المللی را در جریان ظلم های رژیم غاصب قرار دهند.

رژیم صهیونیستی در 70 سال گذشته به طرق مختلف سعی داشته تا با ورود به رویدادهای بین المللی ورزش جنایت های خود را در فسطین اشغالی پوشش دهد. به همین خاطر این دوچه سواران در حرکتی دیگر از دوچرخه سواران بریتانیا خواستند که اسپانسری بانک «HSBC» بریتانیا را قبول نکنند و این بانک که شریک تجاری نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی است را تحریم کنند.


 
این بانک مشهور بریتانیا در جنگ ناعادلانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین از ارتش تجاوزگران حمایت می کند و در زمینه ورزش نیز اسپانسر دوچرخه سواران بریتانیا است. به همین خاطر فلسطینی ها در تلاش هستند تا این شریک تجاری ارتش متجاوز صهیونیست ها را تحریم کنند و جامعه بین الملل را از شراکت این بانک در جنایت های اسرائیل آگاه کنند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *