پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

برنامه روز چهارم رقابت‌های جام جهانی والیبال

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب: 703107
رقابت‌های جام جهانی والیبال امروز شنبه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.
برنامه روز چهارم رقابت‌های جام جهانی والیبال
به گزارش جهان نيوز، رقابت‌های جام جهانی والیبال با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم‌های ملی والیبال کانادا و مصر نخستین بازی را برگزار می‌کنند و از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

مصر در ۳ بازی گذشته اش ۲ برد و یک باخت داشته است و کانادا هم که تقریبا با تیم دومش و بدون سرمربی اصلی به این رقابت‌ها آمده است در هر ۳ دیدارش باخته است.  
آرژانتین و لهستان هم از ساعت ۷ صبح دومین دیدار را برگزار می‌کنند، تقابل لهستانی‌ها و مردان سرزمین نقره بسیار جذاب است و می‌تواند بسیار تماشایی باشد.

سومین دیدار هم از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود و بدون شک مهم‌ترین دیدار امروز است. روسیه و برزیل که همواره از پر افتخار‌ترین  تیم‌های والیبال جهان هستند امروز مقابل هم قرار می‌گیرند، برزیل بدون باخت صدرنشین است و روسیه هم تنها با یک باخت تیم هفتم جدول است.  

چهارمین دیدار امروز هم میان تیم ملی ایتالیا و تونس خواهد بود که انتظار می‌رود دیداری آسان و یک طرفه باشد، ایتالیا خیلی اوضاع متفاوتی با تونس ندارد و تنها یک برد در این رقابت‌ها داشته است، اما به مراتب تیم قدرتمند تری است و باید منتظر برد آسان آنها بود.

شاگردان کولاکوویچ  هم در پنجمین دیدار روز با  استرالیا رو به رو خواهند شد، مصافی تکراری، اما جذاب که می‌تواند کسب نتیجه مناسب در آن به ملی پوشان کشورمان کمک شایانی داشته باشد.  

آخرین دیدار‌ها همانند روز‌های گذشته بازی تیم میزبان خواهد بود و ژاپنی‌ها باید با آمریکای قدرتمند رو به رو شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *