پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

خروج خودروهای شخصی به عراق ممنوع شد

جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 703092
کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه‌ای از ممنوعیت خروج سواری‌های شخصی از ۱۵ تا ۳۰ مهر به مقصد عراق خبر داد.
خروج خودروهای شخصی به عراق ممنوع شد
به گزارش جهان نيوز، در اطلاعیه این ستاد آمده است:

«با توجه به استقبال و افزایش تعداد زائران اربعین حسینی و محدودیت‌های موجود در شبکه راه‌های عراق، خروج سواری‌های شخصی از تاریخ 15 تا 30 مهرماه امسال به مقصد عراق ممنوع است.»

دیروز  مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران نیز در بخشنامه‌ای به گمرکات اجرایی از ممنوعیت صدور پروانه خروج موقت برای خودروهای شخصی  در نیمه دوم مهر خبر داده بود.

در این بخشنامه آمده است؛ «پیرو بخشنامه مورخ دوم مهرماه موضوع اقدامات لازم مرتبط با راهپیمایی اربعین حسینی و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه هفتم مهرماه سال جاری ستاد مرکزی اربعین حسینی وزارت کشور بدین وسیله اعلام می گردد گمرکات اجرایی کشور از تاریخ پانزدهم مهرماه لغایت سی‌ام مهرماه از صدور پروانه خروج موقت برای خودروهای شخصی خوداری نمایند. لذا شایسته از زمان اقدام لازم دستور فرمایید مراتب را به نحو مقتضی به اطلاع خدمت گیرندگان محترم رسانیده و بر حسن اجرای آن نظارت مستمر معمول دارند.»
 
منبع: تسنیم
برچسب ها: اربعین خودرو عراق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد علی
Iran, Islamic Republic of
سلام.
الان این تصمیم بر چه اساسی گرفته شده؟..