پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۷

خط و نشان ابوبکر البغدادی برای مسئولان زندانی سری در سوریه/ اینجا داعشی‌ها به ۴۰ زبان صحبت می‌کنند! + تصاویر

پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 703047
در این گزارش تصاویری از تروریست‌های داعشی در زندانی سری را مشاهده می‌کنید.
اینجا داعشی‌ها به ۴۰زبان صحبت می‌کنند! + تصاویر
به گزارش جهان نيوز، شبکه ITV News انگلیس گزارش تصویری را منتشر کرده که وضعیت زندانیان در بند زندانی سری در شمال سوریه را که شامل ۵۰۰۰ بازداشتی "داعشی" است، نشان می‌دهد؛ داعشی‌هایی با تابعیت‌های مختلف که به ۴۰ زبان صحبت می‌کنند، در حالی که آینده‌شان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بازداشتی‌هایی با تابعیت‌های اروپایی که شبکه انگلیسی با آنها مصاحبه کرده؛ کسانی که فریب تبلیغات‌ "جذاب" داعش را خورده‌اند؛ داعشی که آنها را برای کمک به "فقرا و سوری‌ها" فراخوانده بود.

آنها اکنون آرزوی بازگشت به دیارشان و آغوش خانواده‌هایشان در سرمی‌پرورانند اما دولت‌هایشان عجله‌ای برای یاری به آنها ندارند. افزون بر خطرات بهداشتی و روانی ناشی از اقامت نامحدود در این زندان سری که مملوء از جمعیت است، ناامیدی آنها به دلیل تجربه همکاری‌شان با داعش آنها را مضطرب و پریشان کرده است. مضاف بر اینکه بسیاری از آنها در شرایط سخت زندان تندخو شده‌اند.

طبق این گزارش، اداره زندان اخیرا ناگزیر شده بعد از درخواست ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش از حامیانش برای آزادسازی هم‌قطاران‌شان که در چنین بازداشتگاه‌هایی به سر می‌برند، تدابیر امنیتی را افزایش داده و نگهبانان زندان را بیشتر کند.

چند ماه پیش دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا کشورهای اروپایی را تهدید کرده بود که اگر داعشی‌های زندانی در نزد نیروهای سوریه دموکراتیک را به کشورهایشان نپذیرند و کمکی در این باره نکنند واشنگتن و هم‌پیمانان محلی‌اش ناگزیرند آنها را آزاد کنند.



منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
داعش حاصل سیاست آمریکاست
Iran, Islamic Republic of
تلاش آمریکا برای وارد کردن عناصر فراری داعش از سوریه به عراق
Iran, Islamic Republic of
نظامیان تروریست آمریکایی در غرب عراق، رزمایش‌هایی برگزار می‌کنند تا عناصر داعش که از سوریه فرار می‌کنند، بتوانند وارد عراق شوند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی‌ها در صحرای الانبار از پهپاد استفاده می‌کنند تا مسیرهایی را پیدا کنند که از حضور نیروهای امنیتی خالی است و بدین ترتیب بتوانند مسیری را برای عناصر داعش انتخاب کنند که قصد دارند وارد عراق شوند.
Iran, Islamic Republic of
که تعداد تروریست های خارجی از طریق کشور ترکیه با کمک مالی برخی کشورهای اروپایی و به ویژه کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا که وارد سوریه شده اند به 171400 نفر می رسد که تعداد 51910 تن از آنها توسط ارتش سوریه و هم پیمانانش به هلاکت رسیده و 33847 تن دیگر هم ناپدید شده اند.
Iran, Islamic Republic of
سعودی ها سگ های شکارچی کاخ سفید درمنطقه هستند.

بحیرینی ها سگ های شکارچی کاخ سفید درمنطقه هستند.
Iran, Islamic Republic of
بحرین جنایتکارازششم فروردین سال 94 تاکنون به همراه عربستان جنایتکاربه سرکردگی آمریکا جنایتکاردرجنگ یمن مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را قتل عام می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.