جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

افزایشی در قیمت آب نخواهیم داشت

پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 703042
معاون آب و آبفای وزارت نیرو از توسعه تاسیسات آب‌شیرین‌کن برای تامین آب مورد نیاز در کشور خبر داد و گفت: امسال افزایشی در قیمت آب نخواهیم داشت.
آیا امسال قیمت آب افزایش پیدا می‌کند؟
به گزارش جهان نيوز، قاسم تقی‌زاده خامسی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای تامین آب مورد نیاز در استان بوشهر راهکار‌های مختلفی استفاده شده است و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی از تلاش ویژه برای تسریع در اجرای طرح‌های حوزه آب خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌شود که با تکمیل طرح‌های مد نظر، شاهد کاهش مشکلات و دغدغه‌های مردم برای تامین آب مورد نیاز باشیم.

معاون آب و آبفای وزارت نیرو از افتتاح چند طرح آب در شهرستان دشتستان خبر داد و اضافه کرد: در استان بوشهر هشت سد در دست ساخت است که تلاش می‌شود طبق برنامه زمان‌بندی اجرا و تکمیل شوند.

وی با بیان اینکه وابستگی آب استان بوشهر به استان‌های همجوار باید برطرف شود، تصریح کرد: باید منابع آب آشامیدنی استان بوشهر در داخل استان مستقر شوند تا این استان به دیگر استان‌ها وابسته نباشد.

تقی‌زاده خامسی از حمایت ویژه وزارت نیرو از طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم برای تامین آب آشامیدنی و حل مشکلات صنایع‌آب‌بر، توسعه تاسیسات آبشیرین‌کن است.

وی با اشاره به وضعیت پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای بارندگی در سال جاری گفت: بارش در فصل پاییز امسال در برخی نقاط بالاتر از نرمال و برخی نقاط هم در حد نرمال خواهد بود، ولی با توجه به اقلیم کشور نباید شاهد پرمصرفی باشیم.

معاون آب و آبفای وزارت نیرو از تکمیل ۱۷ سد و آبگیری ۱۸ سد در دولت دوازدهم خبر داد و افزود: امسال افزایشی در قیمت آب مصرفی صورت نمی‌گیرد و باید مردم الگوی مصرف را رعایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قیمت آب هر سال افزایش پیدا می‌کند؟