جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

اشتباه بزرگ آقای بازیگر از زبان خودش

پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 703002
بازیگر فیلم جدید ابرهیم حاتمی‌کیا گفت: او گام ماندگاری در سینمای ما برداشته و بخت با من یار بوده که در فیلم «خروج» جزئی از بازیگران این فیلم هستم.
اشتباه بزرگ آقای بازیگر از زبان خودش
به گزارش جهان نيوز، جهانگیر الماسی، بازیگر تلویزیون و سینما که این روز‌ها تجربه تازه بازیگری خود را در فیلم ابراهیم حاتمی کیا پشت سر می‌گذارد بیان کرد: جای خوشبختی است که بعد از مدتها، توانستم طی چندوقت اخیر دو تجربه موفق را در بازیگری پشت سر بگذارم؛ یکی مینی سریال «دریا نزدیک است» که اخیرا پخش شد و دیگری نیز فیلم «خروج» است.

وی ادامه داد: البته در مورد فیلم «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا که هم اکنون درحال فیلمبرداری است، به عوامل و بازیگران اعلام کرده اند که نباید نکته‌ای رسانه‌ای شود، با این حال بازی من در فیلم شروع شده و فعلا ادامه دارد.

این دو جز شریفترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران هستند
الماسی همچنین گفت: من تا به الان تجربه همکاری با آقای حاتمی کیا را نداشتم، اما همچنان معتقدم دو فیلم «مهاجر» و «دیده بان» او، جز شریفترین فیلم‌های تایخ سینمای ماست که هم ساختار و زبان فیلمسازی منحصری دارند و هم از حیث انتقال مفاهیم شریف، قابل اذعان هستند.

این بازیگر کارنامه سینمایی حاتمی کیا را ماندگار دانست و گفت: او گام ماندگاری در سینمای ما برداشته و بخت ما من یار بوده که در فیلم «خروج» جزئی از بازیگران این فیلم هستم. امیدوارم بتوانم بخشی از وظایف و مئولیت اجتماعی ام را به عنوان یک هنرمند، با این نوع فیلم‌ها به جامعه منتقل کنم.

شاید من اشتباه بزرگی کرده ام
وی در عین حال با اشاره به کمکاری خود در عرصه بازیگری طی سال‌های گذشته گفت: شاید من اشتباه بزرگی کرده ام! بالاخره من هم بازیگرم و گویا نمی‌شود در این عرصه صرفا براساس اعتقادات و افکار شخصی پیش رفت.

الماسی ادامه داد: من جوانی و زندگی ام را در این عرصه گذاشتم و بالاخره محل درآمد دیگری نداشتم. چه بسا در بازیگری بر خودم سخت گرفتم که در هر فیلمی بازی نکنم. فشار زیادی تحمل کردم تا از این رسانه و ابزار انتقال مفاهیم، در جهت اعتقاداتم و دغدغه مردم، استفاده کنم.

وی با این حال گفت: شاید این مسیر را اشتباه رفته باشم؛ چون باید در ابتدا در عرصه بازیگی بمانم تا بتوانم بعدا اثرگذار باشم. میخواهم به قولی سرم را پایین بیندازم و کارم را بکنم. خوشبختانه فعلا هم بخت ما من یار بوده که در دو پروژه جدید کار کردم. چرا که هر دو فیلمساز و اثرشان از جنیی آبرومند هستند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *