کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توضیح‌ ناجا درباره سفر زائران با خودرو شخصی

11 مهر 1398 ساعت 9:35

فرمانده ناجا گفت: مشکل امنیتی در مرزها نداریم و نیروی انتظامی برای تردد آسان و روان زائران آمادگی کامل دارد.


به گزارش جهان نیوز، سردار حسین اشتری عصر امروز در بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در استان خوزستان آمادگی لازم برای میزبانی از زائران مهیا و برای افزایش زائران و تردد گسترده نسبت به سال گذشته تمام پیش‌بینی‌های لازم انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: بیش از ۱۰ گیت در مرز چذابه برای اضافه شدن به گیت‌های موجود پیش‌بینی شده تا در صورت نیاز از آن استفاده شود.

فرمانده ناجا گفت: در رابطه با بحث تردد خودروها به سمت عراق، گمرک در حال پیگیری است، در حال تلاش هستیم تا تا آن تعدادی خودرویی که برگه خروج دارند بتوانند به راحتی از مرز عبور کنند.

اشتری بیان کرد: در روزهای گذشته به صورت متوسط بین ۱۵ تا ۲۰ هزار زائر از مرزچذابه به سمت عراق تردد داشتند که نسبت به سال گذشته رشد سه برابری است.

وی تاکید کرد: رانندگان خودروهای شخصی حتماً توصیه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، در اماکن پیش‌بینی شده بین‌شهری تعیین‌شده در مسیرهای منتهی به مرزهای کشور استراحت لازم را داشته باشند.

فرمانده ناجا گفت: مشکل امنیتی در مرزها نداریم و هماهنگی‌های خوبی در سطح استان با هدایت استاندار و اعضای ستاد اربعین وجود دارد.

منبع:فارس


کد مطلب: 702969

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/702969/توضیح-ناجا-درباره-سفر-زائران-خودرو-شخصی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com