کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبرسازی آمدنیوز علیه «سردار سلیمانی»

11 مهر 1398 ساعت 9:21

با انتشار تصاویری از حضور سردار سلیمانی در جمع فرماندهان سپاه که چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند، خبرسازی آمدنیوز علیه فرمانده سپاه قدس دروغ از آب درآمد.


به گزارش جهانن یوز، همزمان با ناآرامی‌های شب گذشته در بغداد، پایتخت عراق، کانال ضد انقلاب آمدنیوز با انتشار پستی مدعی شد که سردار قاسم سلیمانی وارد عراق شده است.

کانال دروغ پراکن آمدنیوز در پستی که در این زمینه منتشر کرد مدعی شد: «قاسم سلیمانی وارد عراق شد تا با خون‌ریزی بیشتر از مردم بی‌دفاع و معترض این کشور، قیام مردم عراق را با حشدالشعبی سرکوب کند.»

اما با انتشار تصاویری از حضور سردار سلیمانی در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که صبح روز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند، خبرسازی آمدنیوز علیه فرمانده سپاه قدس همچون گذشته دروغ از آب درآمد.


این بار اولی نیست که روح الله زم و کانال آمدنیوز تلاش می کنند با خبرسازی های دروغ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان آن را تخریب نمایند.

این کانال ضد انقلاب در مناسب های مختلف تلاش کرده با انتشار اخبار کذب علیه فرماندهان سپاه سیاه نمایی نماید. به عنوان نمونه آمدنیوز در ۱۵ مهرماه سال ۹۶ نیز با انتشار مطلبی مدعی شده بود «سپاه پاسداران قصد دارد در هفته بسیج  -۲۹ آبان تا ۵ آذر- به بهانه خروج آمریکا از برجام، علیه روحانی کودتا کند!  هفته بسیج ۹۶ آمد و رفت ولی خبری از کودتای سپاه علیه دولت روحانی نشد و آمدنیوز حتی حاضر نشد به خاطر انتشار این خبر دروغ از مخاطبانش عذرخواهی نماید.


منبع: جام نیوز


کد مطلب: 702965

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/702965/خبرسازی-آمدنیوز-علیه-سردار-سلیمانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com