پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۰
پوتین:

هیچ سندی برای متهم کردن ایران در حمله به آرامکو وجود ندارد

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 702936
رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که هیچ سندی برای آنکه ایران در خصوص حملات ماه گذشته به تاسیسات نفتی آرامکو مقصر شناخته شود وجود ندارد.
هیچ سندی برای متهم کردن ایران در حمله به آرامکو وجود ندارد
به گزارش جهان نيوز، اسپوتنیک در خبری فوری اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اعلام کرده سندی برای متهم کردن ایران در خصوص حمله به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان وجود ندارد. 

رئیس جمهور روسیه این سخنان را بعد از دیدار با «حسن روحانی» همتای ایرانی خود اظهار کرد. 

پوتین امروز چهارشنبه در نشست اصلی همایش هفته انرژی روسیه که در مرکز نمایشگاهی مانژ مسکو در حال برگزاری است، با بیان این مطلب افزود: ایران از ظرفیت‌ها و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و بازیگر بسیار بزرگی در بازار انرژی جهان به حساب می‌آید. اما متاسفانه بخاطر سیاست تحریمی دولت آمریکا، تهران نمی‌تواند به صورت کامل برنامه‌های خود را اجرا کند و ظرفیت خود را به نمایش بگذارد و این مسأله زیان فراوانی بر اقتصاد و بازار جهانی نفت وارد کرده است و ثبات در بازار را از بین برده است.

همایش بین المللی انرژی روسیه روز چهارشنبه با حضور مقامها و وزیران انرژی دهها کشور جهان در مرکز نمایشگاهی «مانژ» در نزدیکی کاخ کرملین مسکو افتتاح شد.

در ۱۴ سپتامبر تاسیسات نفتی آرامکو از سوی یمنی ها مورد حمله قرار گرفت که در نتیجه آن نیمی از تولیدات نفت عربستان متوقف شد. 

هر چند یمنی ها مسئولیت این حملات را برعهده گرفتند اما عربستان و آمریکا به دنبال متهم کردن ایران در این حملات هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
Canada
لابد بمباران لندن در زمان جنگ دوم هم کار جزایر پولینزی بوده!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکاراز روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی جنایتکار و با کمک و چراغ سبز آمریکا جنایتکار، درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان جنایتکاربه یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 270 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
ومجامع حقوق بشری از روز ششم فروردین سال 94 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر وسازمان های بین المللی از روز ششم فروردین سال 94 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه ائتلاف متجاوز سعودی نمی کنند، خفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان ومتحدانش و ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن ازسال 2015 تاکنون به خاطر ناتوانی، کوتاهی، بی نظمی، بی توجهی، سکوت و خیانت های سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک بوده است.
Iran, Islamic Republic of
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان ومتحدانش و ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن ازسال 2015 تاکنون به خاطر ناتوانی، کوتاهی وسکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی به همراه عربستان و امارات و بحرین در خدمت منافع آمریکا و اسرائیل هستند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
غیر مسلمانانی ها از مردم یمن حمایت و دفاع می کنند اما کشورهای به اصطلاح اسلامی از تجاوز رژیم کودک کش سعودی همه جانبه حمایت می کنند شرم آوراست.
Iran, Islamic Republic of
ائتلاف آمریکا و سعودی مقابل یمنی ها کم آورده است
امروز ائتلاف آمریکایی - سعودی در مقابل مردم و انصارالله یمن کم آورده است.
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي پوتين شما راست مي گويي هيچ سندي مبني بر دست داشتن ايران در انفجار آرامكو وجود ندارد.ولي برخي از مسئولين ما با اظهار نظرهاي نسنجيده خود ايران را در مظان اتهام قرار داده و براي كشور هزينه تراشي ميكنند.