کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شکست پروژه رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی

10 مهر 1398 ساعت 14:31

تلاش رژیم اشغالگر قدس در مسابقات جهانی دوومیدانی 2019 قطر برای هویت بخشیدن به هویت جعلیشان با شکست مواجه شده است.


به گزارش جهان نیوز، مسابقات جهانی دوومیدانی 2019 این روزها به میزبانی دوحه درحال برگزاری است و حضور 5 دونده رژیم اشغالگر قدس در کشور قطر باعث شده تا جنجال های زیادی در محافل ورزشی ایجاد شود و اعترضات زیادی علیه دولتمردان این کشور از سوی ملت قطر انجام شود.

*تلاش نافرجام برای عادی سازی روابط
رژیم صهیونیسیتی از ماه قبل سعی کرد تا با قدرت رسانه ای که در جهان دارد نشان دهد که قطر و مردم این کشور با اسرائیل اشغالگر مشکلی ندارند و می توانند در این مسابقات جهانی در طراز اول حضور پیدا کنند و مشکلی ایجاد نشود. اما این خیال خام بود چون قطری‌ها از روز اول مسابقات که از جمعه گذشته آغاز شد اعتراضات خود را به صورت گسترده در فضای مجازی به این عادی سازی روابط با اسرئیل اشغالگر آغاز کردند.

*شکست تیم رسانه‌ای اعزامی رژیم اشغالگر قدس به قطر
مهمترین نکته در این مسابقات تلاش صهیونیست ها برای عادی سازی روابط با کشورهای دیگر با ارسال تیم رسانه ای بود. در این تورنمنت نه تنها کاروان ورزشی رژیم اشغالگر قدس حضور دارد بلکه اسرائیل یک تیم رسانه ای نیز به دوحه فرستاده تا اخبار خودش را به صورت آنلاین مخابره کند و مدعی شود که کشور قطر مشکلی با صهیونیست های اشغالگر ندارد.



اما این توهم صهیونیست ها برای عادی سازی روابط و پرده گذاشتن به جنایت هایشان علیه مردم مظلوم فلسطین از طریق ورزش و هویت بخشیدن به کشور جعلی خود با ناکامی مواجه شده است.

*ایجاد کمپین از سوی قطری‌ها علیه رژیم صهیونیستی
در اولین گام قطری‌ها با به راه انداختن هشتگ «قطریون-ضد-التطبیع» یعنی قطری ها مخالف و علیه عادی سازی روابط با اسرائیل هستند، مخالفت خود را به صورت علنی اعلام کردند و بسیاری از کاربران به این کمپین ملحق شدند و مخالفت خود به حضور کاروان رژیم صهیونسیتی را در قطر اعلام کردند.

*مخالفت آشکار قطری‌ها به حضور کودکش‌ها و اشغالگرها
یکی از کاربران قطری به نام «نایف بن نهار» درباره این موضوع نوشت: این اتفاق باعث افتخار ما نیست و ما نیز از این موضوع راضی نیستیم. اسرائیل در تلاش است که این توهم را از سوی قطری ها ایجاد کند که آنها از حضورشان راضی هستند و به همین خاطر تیم رسانه ای خود را به این مسابقات فرستاده تا با هر شهروند قطری مصاحبه بگیرد و به جامعه بین الملل ثابت کند که قطری ها با صهیونیست ها مشکلی ندارند.

«ابراهیم الباکر» یک کاربر قطری دیگر درباره این موضوع گفت: هیچ خوش آمدی به نماینده کسی که سرزمین فلسطین را اشغال کرده و کودکان را قتل می رساند و افراد مقاومت را شکنجه می کند، نیست. سرزمین قطر شریف تر از آن است که این افراد پایشان به این سرزمین بگذارند.

یک کاربر قطری دیگر به نام «هانی الخراز» نوشت: نتانیاهو چند هفته پیش در میان سکوت کشورهای عربی تهدید کرد که منطقه «غور اردن» را به اسرائیل اشغالی ملحق می کند  اما امروز ما این رژیم نژادپرستانه را در کشورمان میزبانی می کنیم آیا ننگی بزرگتر از این وجود دارد؟!

تلاش صهیونیست ها با ارسال 5 دونده و تیم رسانه ای برای عادی سازی روابط با قطر به نظر می رسد با بن بست مواجه شده است و ملت قطر به راحتی اشغالگری ها و کشتار مردم مظلوم فلسطین به دست صهیونیست‌ها را از یاد نمی برند.

منبع: فارس


کد مطلب: 702914

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/702914/شکست-پروژه-رژیم-صهیونیستی-مسابقات-جهانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com