جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ترامپ در پیام تبریک سالگرد تاسیس جمهوری چین: در نبرد تجاری پیروز می‌شویم

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 702903
دونالد ترامپ هفتادمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین را به این کشور تبریک گفت و در عین حال متعهد شد که در جنگ تجاری بر پکن پیروز شود.
تبریک تولد به سبک رئیس جمهور آمریکا
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در آستانه هفتادمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین در توییتر نوشت: ما در حال پیروز شدن هستیم و پیروز خواهیم شد.

وی افزود: آنان نباید توافقی را که با هم داشتیم زیر پا می‌گذاشتند. چین، تولدت مبارک!

به گزارش پایگاه خبری یاهو، او در این پیام به اظهارات مذاکره‌کنندگان آمریکا در اوایل سال جاری میلادی مبنی بر تکمیل "۹۰ درصدی" توافقی میان چین و آمریکا پیش از لغو مذاکرات اشاره کرده است.

او علاوه بر تبریک به چین، در توییت‌هایش برای واکنش سختگیرانه دولتش به "جاه‌طلبی‌های جهانی" چین، به خود نیز تبریک گفت و نوشت: ممنون رییس جمهور ترامپ!

پیام تبریک ترامپ به چین در حالی منتشر شد که مذاکره‌کنندگان پکن در حال آمادگی برای سفر به واشنگتن برای انجام مذاکراتی در سطح عالی به منظور حل نزاعی هستند که بیش از یک سال پیش میان دو کشور آغاز شد.

به گزارش شبکه "سی‌ان‌ان" به نقل از چندین منبع آگاه، لیو هه، معاون نخست وزیر چین هیئت مذاکره کننده چین را در دور تازه مذاکرات که قرار است ۱۰ و ۱۱ اکتبر برگزار شود، سرپرستی خواهد کرد.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *