پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

برنامه حرکت قطارهای اربعین اعلام شد+ قیمت‌ها

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب: 702649
شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه حرکت رفت و برگشت قطارهای ویژه اربعین در مسیرهای تهران به خرمشهر و کرمانشاه را اعلام کرد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه حرکت رفت و برگشت قطارهای ویژه اربعین در مسیرهای تهران به خرمشهر و کرمانشاه را اعلام کرد.

برای مشاهده جزئیات برنامه حرکت قطارهای اربعین (تهران - خرمشهر و کرمانشاه) از تاریخ پانزدهم تا سی‌ام مهرماه و برای رویت جزئیات برنامه حرکت قطار های اربعین (خرمشهر و کرمانشاه-تهران) از تاریخ شانزدهم مهرماه تا یکم آبان ماه در زمان برگشت را کلیک کنید.

‌پیش فروش بلیت قطارهای ویژه اربعین از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه سوم مهرماه به صورت آنلاین و مراکز مجاز آغاز شد و برای سفرهای ریلی ویژه ایام اربعین حسینی امسال ۵۴ رام قطار روزانه در  ۱۵ روز در قالب ۸۵۸ رام معادل ۴۳۶ صندلی در نظر گرفته شده است.

برای مراسم اربعین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در شاخص تعداد قطار ۴۳ درصد و در شاخص ظرفیت صندلی ایجادی ۴۷ درصد رشد ایجاد شده است.

همچنین مسیرهای جدید ایجادی برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی فراهم شده است که شامل مسیرهای قم_خرمشهر، قم-کرمانشاه، تهران- همدان، اهواز-شلمچه، اصفهان_کرمانشاه برای مسافران داخلی و مسیر زاهدان_خرمشهر برای جابجایی زائران کشور پاکستان می‌شود.

‌مقرر شده است‌ قطارهایی که به مقصد اهواز سیر می‌کنند به مقصد ایستگاه خرمشهر ادامه سیر دهند. همچنین قطار اتوبوسی خرمشهر-شلمچه به صورت ۲۴ ساعته و رایگان برای ایام پیک سفرهای اربعین در نظر گرفته شده است و هیچ افزایش قیمتی برای اربعین امسال در سفرهای ریلی اعمال نشده و نرخ ها طبق مصوبه سال جاری است.

‌طبق اعلام شرکت راه‌آهن نرخ بلیت قطارهای ویژه اربعین حسینی (ع) در مسیرهای مشخص در زیر آورده شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *