پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

گزارشگز مهاجر مجری برنامه «توپ-پا» شد؟

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 702537
روز گذشته شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر اینکه مزدک میرزایی به زودی با برنامه «توپ-پا» در شبکه فارسی‌زبان معاند ظاهر می‌شود و فعالیت جدیدی را آغاز می‌کند.
گزارشگز مهاجر مجری برنامه «توپ-پا» شد؟
به گزارش جهان نيوز، هر روز یک شایعه جدید درباره فعالیت ماهواره‌ای مزدک میرزایی در لندن به گوش می‌رسد. از آنجا که او به طور کامل سکوت کرده و جواب هیچ‌کس را نمی‌دهد، شایعات مختلفی درست شده و در این بین بعضی‌ها در فضای مجازی با راه‌اندازی اکانت‌های فیک، خبرسازی کرده‌اند.
 
اخیراً شایعه‌ای مطرح شده است مبنی بر اینکه مزدک میرزایی به زودی با برنامه «توپ-پا» در شبکه فارسی‌زبان معاند ظاهر می‌شود و فعالیت جدیدی را آغاز می‌کند. منبع خبر هم پیجی به نام مزدک میرزایی بود که بعد همه متوجه شدند فیک است.

در اینکه مزدک در لندن است و به زودی برنامه‌اش را آغاز می‌کند شکی وجود ندارد ولی فعلاً اخباری که در فضای مجازی منتشر می‌شود، صحت ندارد و هنوز هیچ‌کس نمی‌داند مزدک دقیقاً با چه برنامه‌ای و چه زمانی روی آنتن خواهد رفت.

منبع: خبر ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *