جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

روایت حاجی بابایی از نفت بشکه‌ای ۵۰۰ دلار

يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 702435
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ایران وارد این فضا نمی‌شود؛ محور مقاومت با اقتدار و یکپارچگی به این فضا ورود پیدا می‌کند، اگرچه این حرفهای اروپا و آمریکا بیشتر جنبه گفتار درمانی برای مردم خود دارند و قطعا اگر این کار انجام بدهند باید نفت را بشکه‌ای ۵۰۰دلار بخرند.
روایت حاجی بابایی از نفت بشکه‌ای ۵۰۰ دلار
به گزارش جهان نيوز، حمید رضا حاجی بابایی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی مبنی بر متهم ساختن ایران در قضیه حمله به آرامکو، اشاره و اظهار داشت: مقاومت در همه منطقه خاورمیانه فراگیر شده و در حقیقت یک نهضت عمومی در منطقه شکل گرفته است.

وی در ادامه افزود: محور مقاومت اقتدار پیدا کرده است و ناگفته نماند که دست برتر در منطقه را دارا است.

همگان به متجاوز بودن آمریکا و اروپایی‌ها پی برده‌اند
نماینده مردم همدان تصریح کرد: اروپایی‌ها برای فرار از واقعیت‌هایی که در محور مقاومت وجود دارد؛ ناگزیر دست به صدور بیانیه علیه ایران زده‌اند، اگرچه این کار آنها هیچ تاثیری در افکار ملت‌های منطقه و دنیا ندارد؛ چرا که همگان به متجاوز بودن آمریکا و اروپایی‌ها پی برده‌اند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی مبنی بر متهم ساختن ایران در قضیه حمله به آرامکو، اشاره و اظهار کرد: یمنی‌ها مظلوم واقع شده‌اند و در تمام دوران‌هایی که این کشور مورد هجمه هواپیماهای سعودی و دیگران قرار گرفته‌اند، آمریکا و اروپایی‌ها در رابطه با این تجاوزهای وحشیانه سکوت کرده بودند، اما امروزه که مردم یمن به قدرتی رسیده‌اند و توان دفاع از خود را را دارند؛ این دفاعیات آنها را زیر سوال می‌برند.

هجویات اروپایی‌ها در قبال حمله به آرامکو، توهین به ارتش و مردم یمن است
این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: بنابراین این هجویات اروپایی‌ها در قبال حمله به آرامکو، توهین به ارتش و مردم یمن است؛ چرا که وقتی آنها قدرت دفاع از خود را دارند، این حمله را به کشور دیگری منسوب می‌کنند.

حاجی بابایی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران دخالتی در این‌گونه حملات و کارها ندارد؛ البته  این به آن معنا نیست، که دست از حمایت مقاومت برداریم؛ چرا که دفاع از مردم یمن، عراق، سوریه و لبنان از وظایف ما به شمار میروند.

بیانیه 3 کشور اروپایی، بیانیه کج‌دار و مریضی بوده است
وی خاطر نشان کرد: بیانیه 3 کشور اروپایی، بیانیه کج‌دار و مریضی بوده است و در واقع با خطاب قرار دادن جمهوری اسلامی ایران هیچ کشوری به آن اعتنایی نداشته است.

عضو فراکسیون ونمایندگان ولایی مجلس با اشاره به توهمات اروپایی‌ها و آمریکا به در نظر داشتن گزینه نظامی  اشاره و تاکید کرد: این کشورها نمی‌توانند اقدام نظامی علیه ایران انجام دهند؛ چرا که با کار خود منطقه به آتش کشیده می‌شود و با آتش گرفتن منطقه همه بازارهای آنها در امارات، عربستان، کویت و ... آتش خواهد گرفت و قطعا با این کار اقتصاد آنها به فنا می‌رود و وقتی که نابودی این کشورها شکل گرفت، باید نفت را با بشکه‌ای 500 دلار بخرند.

نماینده مردم همدان در ادامه افزود: ایران وارد این فضا نمی‌شود؛ محور مقاومت با اقتدار و یکپارچگی به این فضا ورود پیدا می‌کند، اگرچه این حرفهای اروپا و آمریکا بیشتر جنبه گفتار درمانی برای مردم خود دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کج دار و مریز نه کج دار و مریض!!!!!!!!!...
یار
Iran, Islamic Republic of
همان مریز درسته یعنی ظرف آب رو کج نگه دار ولی آب داخلش رو نریز