پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واکنش ام‌باپه به درگیری لفظی با نیمار

يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 702408
مهاجم جوان پاری سن ژرمن به درگیری لفظی نیمار با او بعد از دیدار برابر بوردو واکنش نشان داد.
واکنش ام‌باپه به درگیری لفظی با نیمار
به گزارش جهان نيوز، پاری سن ژرمن در دیدار برابر بوردو توانست با یک گل به پیروزی برسد. تک گل این دیدار را نیمار به ثمر رساند. در این بازی کیلیان ام‌باپه بعد از غیبت یک ماهه در نیمه دوم به بازی رفت. او در چند صحنه می‌توانست به نیمار پاس گل بدهد اما این کار را نکرد و همین باعث عصبانیت نیمار شد.
 
او بعد از بازی درباره درگیری لفظی با نیمار در رختکن گفت: من یک پاس گل به نیمار دادم اما روی چند صحنه دیگر هم می‌توانستم بازهم به او پاس بدهم که ندادم و همین باعث ناراحتی او شد. دلیلی ندارد که رابطه با نیمار تغییر کند. ما همواره رابطه خوبی با هم داشته‌ایم و به هم احترام می‌گذاریم.

ام‌باپه ادامه داد: من و نیمار دوست نداریم که پشت سر هم حرف بزنیم. اگر مشکلی وجود داشته باشد با هم صحبت می‌کنیم. نیمار بعد از بازی در رختکن به من گفت که چرا به او پاس نمی‌دادم و کمی به من توهین کرد.(با خنده).

این بازیکن جوان در پایان گفت: بازی خوبی بود و می توانستم یک یا دو گل به ثمر رسانم. می توانستم بهتر ظاهر شوم و بازهم نیمار را در موقعیت گل قرار دهم. به هر حال مهم کسب پیروزی بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. در دیدارهای اخیر عملکرد خوبی از خود نشان نداده ایم و حریفان برابر ما شجاع تر شده اند و اذیت می شویم.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *