جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۷

درخواست گراهام از ترامپ برای ترور بشار اسد

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب: 702365
یک سناتور تندروی آمریکایی در توییتی خطاب به دونالد ترامپ خواهان برخورد با رئیس جمهور سوریه همانند «معمر قذافی» رئیس جمهور اسبق لیبی شد.
درخواست گراهام از ترامپ برای ترور بشار اسد
به گزارش جهان نيوز، یک سناتور جمهوریخواه تندروی آمریکایی که غالبا علیه ایران و کشورهای مخالف سیاست‌های آمریکا  لفاظی می‌کند در جدیدترین اظهار نظر از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خواست تا «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه را ترور کند.

به نوشته شماره شنبه خبرگزاری «قاسیون» «لیندسی گراهام» سناتورجمهوریخواه آمریکا روز جمعه در توییتی نوشت: «به ترامپ توصیه می‌کنم این بار یک پاسخ قاطع را در نظر بگیرد و با  "بشار اسد" کاری کند که  "دونالد ریگان" علیه "معمر قذافی" انجام داد.»

در ۱۹۸۶ آمریکا و ریاست جمهوری «رونالد ریگان»  لیبی را بمباران کرد و  خانواده قذافی  در جنوب طرابلس  مورد حمله قرار گرفت. قذافی در  ۲۸ مهر ۱۳۹۰ درحالی که زخمی شده بود تسلیم نیروهای انقلابی شد و پس از مدتی درگذشت.

این سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی چندی قبل نیز در توییتر به حملات پهپادی ارتش یمن به پالایشگاه‌های نفت عربستان سعودی واکنش نشان داد.

وی در پیامی گستاخانه نوشت: «هم اکنون زمان آن است که اگر ایران اقدامات تحریک آمیز خود را ادامه دهد یا غنی‌سازی اورانیوم را افزایش دهد، آمریکا حمله به پالایشگاه‌های نفت ایران را بر روی میز قرار دهد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بعد به کشورهای دیگه میگن تروریست ، کشورهای غیر نرمال!
Iran, Islamic Republic of
مصر در وضعیت آماده‌باش کامل
پاسخ مثبت مردم مصر به فراخوان تظاهرات میلیونی علیه ژنرال السیسی
همزمان با گسترده‌تر شدن اعتراضات مردمی به عمده فسادهای اقتصادی و سیاسی دولت «عبدالفتاح السیسی»، دیروز مردم مصر پس از انتشار فراخوان میلیونی به رغم فضای به شدت امنیتی این کشور به خیابان‌ها آمدند.
Iran, Islamic Republic of
ژاک شیراک یار غار صدام حسین در سن 86 سالگی مُرد
ژاک شیراک، رئیس‌جمهور راست‌گرای پیشین فرانسه و رفیق شفیق و یار غار صدام حسین که در دوران جنگ تحمیلی خدمات شایانی به صدام کرده بود، پنج شنبه‌ای که گذشت، درگذشت.
Iran, Islamic Republic of
آل‌سعود سرانجام تن به آتش بس با انقلابیون یمن داد
روزنامه وال‌استریت ژورنال آمریکا به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که عربستان به دولت نجات ملی یمن پیشنهاد آتش‌بس داده است.
Iran, Islamic Republic of
آل‌سعود برای پایان یافتن جنگ یمن دست به دامان نخست‌وزیر عراق شد
یک مقام عراقی فاش کرد که در سفر نخست‌وزیر این کشور به ریاض، سران رژیم آل‌سعود از وی در خواست کردند برای پایان یافتن جنگ یمن، میانجیگری کند.
رر
Switzerland
پس معلوم مي شود كه ترور كندي رييس جمهور اسبق امريكا كار سناتورهاي امريكايي بوده است!؟
Iran, Islamic Republic of
...