جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دنیزلی و پاس، این کجا و آن کجا؟

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 702284
اگر چه پاس همدان با آن تیمی که دنیزلی سرمربی‌اش بود تفاوت های زیادی دارد اما به هر حال تقابل این مربی ترک تبار با پاس در جام حذفی قابل توجه خواهد بود.
دنیزلی و پاس، این کجا و آن کجا؟
به گزارش جهان نيوز، تراکتور از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور فردا (یکشنبه) به مصاف پاس همدان می‌رود. پاس همان تیمی هست که دنیزلی برای نخستین بار در لیگ ایران روی نیمکت آن تیم نشست و دست سرنوشت پس از سال‌ها دنیزلی را  مقابل تیم سابقش قرار داده است، اما پاس همدان با آن پاس تهران زمین تا آسمان فرق دارد؛ زمانی پاس یکی از قطب‌های فوتبال ایران بود؛ ولی اکنون در لیگ دسته دو حضور دارد.
 
پاس همدان امسال در گروه ب لیگ دسته دوم حضور دارد که از چهار بازی سه امتیاز کسب کرده و در رده 10 جدول 13 تیمی قرار دارد؛ البته تجربه نشان داده شرایط در جام حذفی کاملاً متفاوت بوده و امکان خلق شگفتی توسط تیم‌های دسته‌های پایین‌تر مقابل تیم‌های لیگ برتری وجود دارد.

در سوی دیگر تراکتور امسال فصل را خیلی خوب آغاز کرده و از پنج بازی توانسته 11 امتیاز کسب کند و به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول قرار دارد. تراکتور در آخرین دیدار خود هفته گذشته مقابل سایپا در تهران با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

گفتنی است؛ دیدار پاس همدان و تراکتور تبریز ساعت 15:30 روز یکشنبه برگزار می‌شود.

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *