جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷

واکنش عراقچی به گروکشی آمریکا درباره تخت‌ روانچی

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 702257
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با انتقاد از رویکرد دولت آمریکا مبنی بر عدم صدور مجوز به محمدجواد ظریف برای ملاقات با مجید تخت روانچی در بیمارستانی در نیویورک، برای سلامتی تخت روانچی دعای خیر کرد.
به گزارش جهان نيوز، سید عباس عراقچی با انتشار عکسی از سفیر ایران در سازمان ملل خبر کسالت او و کارشکنی آمریکایی ها برای ملاقات مقامات ایرانی حاضر در نیویورک با سفیر کشورمان را تائید کرد. 

او در این پست اینستاگرامی نوشت: «انشالله مجید بزودی حالش خوب میشه و بر می گرده سر کارش ولی روسیاهی برای دولتی می مونه که مسائل انسانی رو گروگان اهداف سیاسیش قرار می ده ، خواهد موند. قلب و روح و فکر ما پیش مجید عزیزه و دعای خیر همه ما همراهش. انشالله بزودی از بیمارستان میاد بیرون . همون طور پر انرژی متعهد و پر انگیزه و همون طور دوس داشتنی»


گفتنی است، شب گذشته نشریه فارین پالیسی نوشته بود که مقامات آمریکایی به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، اجازه دیدار مجید تخت روانچی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل را - که هم‌اکنون در بیمارستانی در نیویورک بستری است - نداده‌اند.

منبع:الف
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رسول
Iran, Islamic Republic of
قیمت لوازم التحریر جوری بالا رفته که دلتون نیومد جهت اعتراض به این اقدام چند تا خودکار پرت کنین طرفشون ؟!...........................
Iran, Islamic Republic of
بيخيال اين بازيها قيمت مسكنو درياب
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
ديگه اين شگرد نه مصرف داخلي داره و نه خارجي نخ نما شده
Macedonia
...
Iran, Islamic Republic of
ملت از دست شما ها دارند فشار اقتصادی را تحمل می کنند....