پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

لطفا توپ را به این تور‌ها نچسبانید!

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 702223
ورزشگاه خانگی تیم فولاد تا کنون میزبان سه بازی از لیگ برتر بوده که فقط یک گل در آنها رقم خورده است.
لطفا توپ را به این تور‌ها نچسبانید!
به گزارش جهان نيوز، تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر میزبان پیکان بود که در پایان با تساوی بدون گل مقابل این تیم متوقف شد.
 
این نتیجه و از دست رفتن سه امتیاز یک دیدار خانگی دیگر برای فولاد، باعث ناراحتی هواداران این تیم و ادامه اعتراضات سکوها به عملکرد شاگردان جواد نکونام شد. نکونام خودش هم البته پس از بازی صراحتا اعلام کرد از نمایش بازیکنانش در برخی دقایق دیدار به شدت گله مند است.
 
اما این تساوی بدون گل، یک آمار عجیب برای ورزشگاه خانگی فولاد ثبت کرد. استادیوم مدرن شهدای فولاد خوزستان یا فولاد آره‌نا، تا کنون میزبان 3 بازی از رقابت های لیگ نوزدهم بوده است. با این حال، فقط یک گل در مجموع این سه بازی رقم خورده و دو بازی بدون گل در این ورزشگاه به ثبت رسیده است. تنها بازیکنی که در فولاد آره‌نا موفق به گلزنی شده، عقیل کعبی بوده که یک شوت تماشایی در بازی هفته اول زد تا صنعت نفت فولاد را شکست دهد.
 
اینکه فولاد هنوز در سه بازی خانگی خود موفق به گلزنی نشده، آمار عجیب و ضعیفی برای خط حمله این تیم محسوب می شود. ضمن اینکه سپاهان و پیکان هم در دیدارهای خود در این ورزشگاه بدون اینکه گلی بزنند، از زمین خارج شدند. شاید صنعت نفت هم اگر شوت فوق العاده کعبی نبود، موفق به گلزنی نمی شد.
 
باید دید تور دروازه های فولاد آره‌نا تا چه زمانی ساکن خواهند ماند و اولین کسی که بار دیگر آنها را در لیگ نوزدهم به لرزه در می آورد، چه کسی خواهد بود.

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *