جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سردار سلامی: وضعیت پایانه مهران مطلوب است

پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 702168
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مسئولین در تلاشند که ظرفیت پایانه‌های کشور متناسب با گسترش ظرفیت زائران اربعین باشد.
سردار سلامی: وضعیت پایانه مهران مطلوب است
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به منظور بازدید از پروژه های محرومیت‌زدایی سپاه، بررسی وضعیت زیرساخت‌های اربعین و بازدید از روند پیشرفت پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به استان ایلام سفر کرده است، در بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: تلاش بسیار فشرده و قوی از سوی دستگاههای مختلف در استان ایلام که مسئولیت خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی را برعهده دارد ،در حال انجام است.

وی اظهار داشت: چشم اندازی که ما از وضعیت پایانه مرزی و مسیر ایلام به مهران مشاهده کردیم به نسبت سال گذشته امید بخش بوده  و تلاشهای بسیار ارزشمند و خوبی صورت گرفته است.

سلامی افزود: در زمینه گسترش راهها و سهولت تردد و حرکت زائرین، ایجاد پارکینگ های متنوع، مجتمع های اسکان و اقامت و به منظور سهولت حرکت زائرین به سمت کربلای معلی تلاشهای بسیار خوبی انجام شده که قابل تحسین است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال تعداد زائرین اربعین بیشتر باشد، تصریح کرد: مسئولین مختلف استان هم در زمینه تامین امنیت و هم در زمینه خدمات رسانی در تلاش هستند که ظرفیت پایانه ها متناسب با گسترش ظرفیت جمعیت باشد و ارائه خدمات برای انتقال زائرین به سمت عراق و بازگشت آنان از زیارت به نحو مناسبی صورت پذیرد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *