پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دلالی، آپشن سرمربیگری تیم‌های ایرانی است

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 702086
پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره وضیعت پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان توضیحاتی داد.
دلالی، آپشن سرمربیگری تیم‌های ایرانی است
به گزارش جهان نيوز، مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس درباره  دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: پس از برد خوبی که در دربی مقابل استقلال بدست آوردیم، بازی سختی با سپاهان داریم و امیدوارم در تهران بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. به هر حال بازی سختی است که هواداران باید حمایت کنند تا به برتری برسیم.

امیدوارم در مسابقه فردا مانند بازی با استقلال نتیجه خوبی بگیریم
او افزود: سپاهان هم تیم خوبی است و با امیر قلعه نویی نتایج خوبی بدست آورده، اما تیم‌های او هم مقابل پرسپولیس بازنده بودند و امیدوارم در بازی فردا مانند تقابل با استقلال نتیجه خوبی بگیریم.

پرسپولیس تیم خوبی دارد و باید روند موفقیت خود را ادامه دهد. البته همیشه سپاهان هم مقابل پرسپولیس بازی‌های خوبی انجام می‌داد، اما آن‌ها بر خلاف پرسپولیس با تساوی به این بازی رسیده است.

پرسپولیس برای حل مشکل گلزنی باید بیشتر به هافبک‌های بازیساز بازی بدهد
فنونی زاده ادامه داد: پرسپولیس برای حل مشکل گلزنی باید بیشتر به هافبک‌های بازیساز بازی بدهد. بشار رسن که بازیکن تکنیکی است، باید از ابتدا بازی کند، زیرا می‌تواند در بخش هجومی به عملکرد تیمی کمک کند.

البته در حال حاضر بیشتر هافبک‌ها در میانه میدان نقش تدافعی دارند و کلانتر تیم (کمال کامیابی نیا) مصدوم است و اگر او اضافه شود، بیشتر تیم به حالت تدافعی می‌رود و هافبک بازیساز وجود ندارد و به همین دلیل  تیم در بحث هجومی ضعیف است.

دلالی در فوتبال ایران، آپشن سرمربیگری است
پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد جونیور براندائو گفت: این برزیلی بازیکن ضعیفی است، اما بهتر از من می‌دانید که دلالی در فوتبال ایران، آپشن سرمربیگری است و نمی‌توانم بیشتر از این در این باره بگویم. می‌دانم که کالدرون به صحبت‌های ما اهمیتی نمی‌دهد، اما بهتر است عبدی، مهاجم جوان تیم را یک بار به جای جونیور بازی دهد و عملکرد او را از ابتدا تماشا کند

عبدی فوتبالیست با استعدادی است و می‌تواند به طارمی ۲ تبدیل شود
او در پایان گفت: عبدی در تیم‌های پایه بازیکن خیلی خوبی بود و نمی‌گویم که فرشاد پیوس ۲ می‌شود، اما می‌تواند به طارمی ۲ تبدیل شود. او فوتبالیست با استعدادی است و در بازی با استقلال هم نشان داد که مهاجم زهرداری است و می‌تواند به کمک پرسپولیس بیاید.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *