چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

بهترین بیمه تکمیلی را بشناسیم

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 702061
به گزارش جهان نيوز، وقتی صحبت از بهترین بیمه تکمیلی به میان می آید، یعنی باید اطلاعات دقیقی در خصوص انواع بیمه‌ درمان تکمیلی بدست آورد، سپس به مهمترین عوامل تاثیر گذار برای هر بیمه شده، قبل از خرید بیمه تکمیلی پرداخته شود، که این عوامل می تواند برای هر فرد متفاوت باشد. یعنی هر شخصی ممکن است توقعات و خواسته‌های متفاوتی از بیمه درمان تکمیلی داشته و تعریفی متفاوت از بهترین بیمه تکمیلی در ذهن تداعی می کند.
 

بیمه تکمیلی جزء کدام یک از شاخه های بیمه ای قرار می گیرد ؟
    بطور کلی شرکت های بیمه زیر نظر بیمه مرکزی ایران فعالیت داشته و تابع قوانین مصوب آن عمل می نمایند. انواع رشته های بیمه ای از قبیل بیمه اشخاص مانند بیمه عمر، بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه درمان تکمیلی گروهی، بیمه تکمیلی خانواده، بیمه حوادث، بیمه اموال مانند بیمه بدنه خودرو، بیمه باربری، بیمه آتش سوزی، بیمه زلزله، بیمه سرقت، بیمه مسئولیت مانند بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان، بیمه حوادث ساختمان، بیمه مسئولیت ساختمانی، بیمه مسئولیت مدیران ساختمان و بیمه شخص ثالث، بیمه مهندسی مانند بیمه تمام خطر پیمانکاران، بیمه موبایل، بیمه شکست ماشین آلات می باشد که رشته بیمه تکمیلی جزء گروه بیمه های اشخاص بوده و امروزه دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

انواع بیمه تکمیلی:
بیمه درمان تکمیلی یا بیمه تکمیلی در قالب بیمه تکمیلی گروهی و بیمه تکمیلی خانواده یا بیمه تکمیلی انفرادی ارائه می گردد.

شرکت های ارائه کننده بیمه تکمیلی انفرادی یا بیمه تکمیلی خانواده
    اساسا شرکت های بیمه ای، مجوز ارائه بیمه درمان تکمیلی خانواده را بر اساس آئین نامه 74 بیمه مرکزی دارند، اما برخی از شرکت ها از قبیل بیمه سامان، بیمه آسماری، بیمه دانا، بیمه نوین، بیمه کارآفرین، بیمه تعاون خدمات خود در این حوزه گسترش داده اند، همچنین شرکت sos یا کمک رسان که گاها به نام بیمه sos نیز از آن یاد می شود خدماتی را تحت عنوان بیمه تکمیلی sos یا بیمه تکمیلی انفرادی sos ارائه می نماید.

یکی از بهترین شرکت های بیمه در حوزه بیمه درمان تکمیلی، شرکت بیمه سامان بوده و خدمات بیمه تکمیلی خود را به عنوان بیمه تکمیلی انفرادی خانواده سامان یا بیمه تکمیلی انفرادی سامان ارائه می کند.
 

 
8 کلید برای انتخاب بهترین بیمه تکمیلی را بشناسیم؟
  1. طرح های بیمه تکمیلی متنوع
وجود طرح های متنوع بیمه تکمیلی می تواند کمک به انتخاب صحیح و راحت متقاضی بیمه تکمیلی کمک کند. (تعدد طرح های بیمه تکمیلی، عامل تاثیر گذار در شناسایی بهترین بیمه تکمیلی)
  1. فرانشیز بیمه تکمیلی
فرانشیز در بیمه تکمیلی سهمی است که بیمه شده می بایست از هر خسارت بیمه تکمیلی  می بایست پرداخت نماید، لیکن هرچه درصد فرانشیز کمتر باشد، بیمه شده هزینه کمتری پرداخت خواهد کرد. (فرانشیز، عامل تاثیر گذار در شناسایی بهترین بیمه تکمیلی)
  1. پوشش های بیمه تکمیلی
وجود گستره پوشش های بیمه تکمیلی، به بیمه شده کمک خواهد کرد تا از خدمات بیشتر و متنوع تری در بیمه تکمیلی بهره مند شود. (تنوع پوشش های بیمه تکمیلی عامل تاثیر گذار در شناسایی بهترین بیمه تکمیلی)
  1. تعهدات بیمه تکمیلی
تعهدات بیمه تکمیلی، میزان سقف بیمه تکمیلی برای هر یک از پوشش ها بوده تا بیمه شده بتواند از خدمات هر یک به درستی استفاده نماید. (تعهدات و سقف بیمه تکمیلی عامل تاثیر گذار در شناسایی بهترین بیمه تکمیلی)
  1. دوره انتظار بیمه تکمیلی
مدت زمانی است که بیمه گر تعهدی به پرداخت حق بیمه نداشته و بیمه شده پس از گذراندن این دوره می تواند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده نماید. (دوره انتظار، عامل تاثیر گذار در شناسایی بهترین بیمه تکمیلی)
  1. هزینه بیمه تکمیلی
تنوع در هزینه و قیمت بیمه تکمیلی، امکان خرید بیمه درمان تکمیلی برای افراد با درآمدهای مختلف را میسر می نماید، بگونه ای که هر شخص بتواند ارزان ترین بیمه تکمیلی را با توجه به شرایط درآمدی خود شناسایی کند. (قیمت بیمه تکمیلی، عامل تاثیر گذار در شناسایی بهترین بیمه تکمیلی)
  1. شرایط پرداخت بیمه تکمیلی
تنوع در شرایط پرداخت بیمه تکمیلی، امکان ثبت نام بیمه تکمیلی را سهل تر نموده تا بیمه شده خدمات بیمه تکمیلی را با پوشش های بیمه ای بالاتری خریداری نماید. (شرایط پرداخت، عامل تاثیر گذار در شناسایی بهترین بیمه تکمیلی)
  1. مراکز درمانی طرف قرارداد
هرچه میزان مراکز درمانی بیمه تکمیلی بیشتر باشد، سهولت استفاده از خدمات بیمه تکمیلی برای بیمه شده بیشتر خواهد شد. (تعدد مراکز درمانی، عامل تاثیر گذار در شناسایی بهترین بیمه تکمیلی)
  1. بیمه تکمیلی بدون بیمه پایه
امکان خرید بیمه تکمیلی بدون بیمه گر پایه، امکانی است که طیف گسترده تری از افراد می توانند نسبت به خرید بیمه درمان تکمیلی اقدام نمایند، داشتن چنین ویژگی به تنهایی می تواند در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی نقش ایفاد نماید.
  1. سهولت خرید بیمه درمان تکمیلی
امکان بهره مندی از مشاوره بیمه تکمیلی در هر زمان، سرعت پرداخت خسارت بیمه تکمیلی و دسترسی آسان به اطلاعات پرداخت خسارات بیمه تکمیلی نیز عاملی تاثیر گذار در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی است.

شرکت بیمه سامان به عنوان یکی از ارائه کنندگان بیمه درمان تکمیلی، امکان خرید بیمه تکمیلی بصورت بیمه تکمیلی انفرادی سامان یا بیمه درمان خانواده سامان را مهیا نموده است، اگرچه خدمات بیمه تکمیلی گروهی سامان نیز به شرکت ها قابل ارایه می باشد.

خرید بیمه تکمیلی بدون بیمه پایه، همچنین استعلام خسارت بیمه تکمیلی بصورت آنلاین و امکان بیمه شدن افراد از سن صفر تا هفتاد سالگی، دلیلی برای تبدیل شدن بیمه سامان به بهترین بیمه تکمیلی خواهد بود.
 

نیکسا درمان، به عنوان یک سایت تخصصی بیمه تکمیلی، نسبت به بررسی و معرفی بیمه تکمیلی اقدام نموده تا متقاضی بیمه درمان بتواند به راحتی خرید بیمه تکمیلی انفرادی، خرید بیمه تکمیلی خانواده و خرید بیمه تکمیلی گروهی را انجام دهد، همچنین در کنار خدمات مشاوره بیمه تکمیلی، به منظور افزایش رضایت مشتریان خود مبلغ 5.000.000 ریال تخفیف خرید بیمه به بیمه شدگان در رشته بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه خودرو، بیمه عمر یا بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه مسئولیت و بیمه آتش سوزی ارائه کرده تا بتوانند خدمات بیمه ای ارزان و به صرفه تری دریافت نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *