سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۸

ظریف «قاطعانه» دیدار روحانی با ترامپ را رد کرد

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب: 701843
وزیر خارجه ایران در نیویورک، «قاطعانه» احتمال دیدار رئیس‌جمهور ایران با رئیس‌جمهور آمریکا را رد کرد.
ظریف «قاطعانه» دیدار روحانی با ترامپ را رد کرد
به گزارش جهان نيوز، «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران احتمال دیدار «حسن روحانی»، رئیس‌جمهور ایران با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا را «قاطعانه» رد کرده است. 

«کانور فینگان»، خبرنگار ای‌بی‌سی‌نیوز در حساب کاربری‌اش در توئیتر گفت که ظریف در گفت‌وگو با یک خبرنگار دیگر این رسانه (بن گیتلسون)، قاطعانه احتمال دیدار ترامپ  و روحانی را رد کرده است. 

«بن گیتلسون» هم در توئیتر نوشته است: «محمد جواد ظریف هنگام خروج از ساختمان سازمان ملل گفت که دارد برای آوردن روحانی به فرودگاه می‌رود. پرسیدم "آیا ایشان با رئیس‌جمهور ترامپ دیدار خواهند کرد"؛ ظریف با قاطعیت گفت: "خیر".»

لحظاتی قبل‌تر، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه  در اجلاس تغییرات اقلیمی گفت که به صورت جداگانه با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و «حسن روحانی»، رئیس‌جمهوری ایران دیدار خواهد کرد. 

ماکرون گفت امروز به صورت غیررسمی با ترامپ صحبت کرده و فردا بار دیگر با او ملاقات خواهد کرد. رئیس‌جمهور فرانسه در ادامه گفت امشب با روحانی دیدار می‌کند. 
در همین راستا ارسال نشانه‌های متناقض از سوی دونالد ترامپ برای دیدار با رئیس‌جمهور ایران امروز هم ادامه یافت.

رئیس جمهور آمریکا امروز در تازه‌ترین موضع‌گیری در پاسخ به سوالی درباره امکان دیدار با روحانی گفت: «خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد.»

رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته گفته بود که آماده است تا طرح پیشنهادی ایران برای ایجاد ثبات و آرامش در منطقه خلیج فارس را بشنود.

این در حالی است که ترامپ سه‌شنبه هفته پیش درباره احتمال دیدار با روحانی گفته بود: «من هیچوقت چیزی را منتفی نمی‌دانم ولی ترجیح می‌دهم با او ملاقات نکنم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
اصلا هم اینطور نیست!!!
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون به دنبال مذاکره با سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکار شماره یک است و همچنان نیزادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
دولت راستگویان و درستکاران
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از اصولگرایان هم از همان طایفه اصلاحاتند!!
Iran, Islamic Republic of
که صدام قصد جنگ با ایران ندارد/ آمریکا جنایتکار شماره یک عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...